ПІДСУМКИ
моніторингу стану ведення учнівських щоденників
У Концівській ЗОШ І-ІІІ ст.
На підставі наказу директора від 22 листопада 2016 року учнівський парламент спільно з радою школи провели моніторинг стану ведення щоденників учнями 3-11 класів. Було створено комісію з числа активістів парламенту та ради школи, яка ретельно вивчала питання систематичного відображення в щоденнику кожного учня домашніх завдань, оцінок за відповіді на уроці, підпису класного керівника та ознайомлення батьків зі щоденником сина чи дочки.
За результатами вивчення стану ведення щоденників комісія визначила переможців акції та вказала на недоліки окремим учням, які підводять як колектив класу так і школи:
Найкращі результати в учнів 3-Б класу (кл. керівник Микитич Марія Ю.), 98 відсотків учнів отримали високий і найвищий бал за ведення щоденника.
Високий показник оцінювання за акуратність і систематичність ведення щоденників (вище 70 відсотків), щоденний облік домашніх завдань, оцінювання відповідей на уроці та виконання домашнього завдання, підписи батьків, класного керівника учнів 6-Б класу (кл. керівник Солонтай М.І.), 7-Б класу (кл.керівник Савко Я.О.), 8-Б класу (кл.керівник Шимоня Н.М.).
Вище середнього балу за ведення щоденників отримав колектив учнів 4-Б класу (кл. керівник Орнст О.М.) Але були висловлені зауваження кільком учням 5-Б класу, окремі з них явно недопрацьовують як при підготовці домашнього завдання так і в питанні акуратності та систематичності ведення записів у головному шкільному документі, що віддзеркалює успішність учня. На це було вказано піл час індивідуальної співбесіди.
Нажаль, моніторинг ведення щоденників виявив значні прогалини в роботі активу та колективу (9, 10 і 11 класів). Більша частина учнів цих класів отримали суттєві зауваження, їм визначено терміни впорядкування щоденників.
Отже в акції «найрозумніший щоденник» переміг колектив учнів 3-Б класу, на другому місці колективи 6-го, 7-го та 8-го «Б» класів, третє призове місце здобув колектив учнів 4-го класу. Нажаль, в цьому переліку не можемо назвати більшість учнів 9-го, 10-го та 11 класів. Але ж ведення щоденника – це обов’язок кожного школяра.
Акція «Найрозумніший щоденник» чекає нових переможців на наступному етапі!
|