Урок 21. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч. Практична робота 6.
Цілі:
- навчальна: продовжувати формувати вміння складати лінійні алгоритми для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;
- розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
- виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- привітання;
- перевірка присутніх;
- перевірка готовності учнів до уроку.
IІ. Відтворення і коригування опорних знань
IІІ. мотивація навчальної діяльності
— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.
IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку
V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)
VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях
Робота за комп’ютером
Практична робота 6. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
- Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
- Інструктаж учителя.
- Практична робота за комп’ютерами.
- Вправи для очей.
VII. Домашнє завдання
VIII. Підсумки уроку
Рефлексія
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Що найбільше запам’яталось на уроці?
— Що сподобалося?
ІX. Оцінювання роботи учнів |