Четвер, 28.03.2024, 12:32Вітаю Вас Гість | RSS
Концівський ліцей
 з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 188
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Ділимося досвідом » Ділимося досвідом

Інформатика. 6 Клас! Урок 30.

Урок 30. Алгоритм організації пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень) в Інтернеті. Поняття пошукової системи. Простий пошук.  Аналіз інформаційних матеріалів (повідомлень), знайдених в Інтернеті. Правила безпечного користування Інтернетом при пошуку інформаційних матеріалів (повідомлень)

Цілі:

  • навчальна: сформувати вміння здійснювати пошук інформації в мережі інтернет, створювати список сайтів для швидкого доступу;
  • розвивальна: розвивати наочно-образне та алгоритмічне мислення, пам’ять; формувати вміння виділяти головне, порівнювати і аналізувати;
  • виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, навички безпечної роботи в мережі інтернет, активність, вміння самостійно здобувати знання.

Тип уроку: формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього Завдання

ІІІ. відтворення і коригування опорних знань

Опитування ланцюжком

— Які функції виконує браузер?

— Як дізнатись, чи містить фрагмент тексту гіперпосилання?

— Як зберегти зображення, що міститься на веб-сторінці?

— Як зберегти фрагмент тексту веб-сторінки?

— Як зберегти всю веб-сторінку?

— Як вставити зображення в текстовий документ?

— Що означає поняття авторське право?

— Як використати матеріали, не порушуючи авторських прав?

IV. мотивація навчальної діяльності

— У навчальних цілях часто доводиться здійснювати пошук інформації, наприклад для підготовки реферату. Потрібна інформація може міститися на різних Інтернет-сайтах. Як правильно організувати пошук інформації в мережі Інтернет і як з величезної кількості знайденого матеріалу можна виокремити необхідний? Про це ви зможете дізнатися на цьому уроці.

V. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

VІ. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 5.4

VІІ. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 190

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІI. Домашнє завдання

Підручник ст. 186-192

ІХ. Підсумки уроку

Учні дають відповіді на запитання вчителя. Учитель узагальнює ці відповіді.

1. Що сьогодні дізналися нового?

2. Чого навчилися?

3. Що сподобалось на уроці, а що ні?

4. Чи виникали труднощі?

X. Оцінювання роботи учнів

Категорія: Ділимося досвідом | Додав: konchaza (20.04.2017)
Переглядів: 536 | Рейтинг: 0.0/0
Наша адреса
КОНЦІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Миру, 161

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola


Категорії розділу
Ділимося досвідом [16]

Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти