Вівторок, 21.11.2017, 10:00Вітаю Вас Гість | RSS
Концівська З О Ш І-ІІІ ступенів з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 121
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Ділимося досвідом » Ділимося досвідом

Інформатика. 8 Клас! Урок 56.

Урок 56. Практична робота 15 Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння використовувати у формулах вивчені функції та налаштовувати умовне форматування комірок таблиці;
  • розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Табличний процесор, браузер, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Тестування у програмі MyTestX

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

IV. Формування вмінь та навичок

Практична робота 15. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 247-248

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Оцінювання обсягу і якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: які типи функцій використовують для розрахунків; яка з використовуваних функцій має найбільше аргументів; які переваги надає умовне форматування комірок.

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 7.3 ст. 247-248

Додаткове завдання. Складіть таблицю, яка була б корисною для збирання й опрацювання результатів змагань з бігу на 100 м. Передбачте, щоб під час внесення результатів відразу ж фіксувались найвище і найнижче значення, обчислювалось середнє значення, а також виділялось іншим кольором тло комірок, в яких результат перевищує середній.

ІХ Оцінювання роботи учнів

Категорія: Ділимося досвідом | Додав: konchaza (20.04.2017)
Переглядів: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша адреса
КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Шкільна, 1

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola

Категорії розділу
Ділимося досвідом [10]
Фото
Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти