Понеділок, 25.09.2017, 17:20Вітаю Вас Гість | RSS
Концівська З О Ш І-ІІІ ступенів з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 119
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Ділимося досвідом » Ділимося досвідом

Інформатика. 8 Клас! Урок 61.

Урок 61. Розв’язування компетентнісних задач.

Цілі:

  • навчальна: формувати в учнів уявлення про розв'язування задач компетентнісного змісту, формувати інформаційну і комунікативну компетентності; формувати вміння розв'язувати компетентнісні задачі, опрацьовувати дані, подавати результати розв'язування задачі;
  • розвивальна: розвивати навички роботи з інформацією, інтелектуальну активність, естетичний смак, увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмета, прагнення працювати творчо, дотримуватися правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час роботи в комп'ютерному класі.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: ПК із встановленою системою програмування Delphi 7 або Lazarus, офісним пакетом програм і доступом до Інтернету.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять: правила використання діалогових вікон для відкриття і збереження графічних файлів, алгоритм створення меню програми.

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

Слово вчителя. «Недостатньо опанувати премудрість, потрібно також уміти користуватися нею.» (Цицерон).

Перебуваючи в інформаційному суспільстві, кожному з вас необхідно не лише орієнтуватися в океані інформації, а й організовувати своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу. Будемо цього вчитися, розв'язуючи практичні компетентнісні задачі.

IV. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Робота з підручником: § 8.1

V. Фізкультхвилинка

VI. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 272-273. Рубрика «Виконайте завдання»

  1. Практична робота за комп’ютерами.
  2. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що нового ви сьогодні дізналися?

2. Чого навчилися?

3. Чи виникали труднощі?

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 8.1 ст. 266-273

ІХ Оцінювання роботи учнів

 

 

Компетентнісні задачі

  1. Побудуйте схему маршруту екскурсії та опис історичних пам'яток Полтави за зразком на малюнку:

(текстові та фотоматеріали містяться в папці Розділ 8\Пункт 8.1\3авдання 8.1.1) з використанням:

а) графічного редактора, наприклад Paint, та редактора презента­цій, наприклад PowerPoint;

б) текстового процесора, наприклад Word, для зображення схеми маршруту екскурсії та редактора відео для створення відеосюжету про історичні пам'ятки;

в) середовища виконання алгоритмів, наприклад Scratch, для створення анімації руху вказівника вздовж маршруту екскурсії та текстового процесора, наприклад Word, для опису пам'яток.

  1. Побудуйте схему маршруту одноденної  пішохідної екскурсії  та опис історичних пам'яток, пов'язаних з подіями з історії України XVI-XVIII ст. та визначними історичними особистостями у вашо­му обласному центрі. Розрахунок довжини маршруту виконайте в табличному процесорі. Інші засоби опрацювання даних виберіть самостійно.
  2. Побудуйте схему маршруту одноденної пішохідної екскурсії та опис історичних пам'яток, пов'язаних із подіями з історії України XVI-XVIII ст. та визначними історичними особистостями в будь-якому обласному центрі України за вашим вибором. Розрахуйте вартість екскурсії, включаючи проїзд, харчування, замовлення платних екскурсій. Розрахунки вартості виконайте в табличному процесорі, інші засоби опрацювання даних виберіть самостійно.
  3. Знайдіть відомості та створіть пам'ятку для уроків трудового навчання: у текстовому процесорі - як обирати режим прання одягу залежно від позначень, наведених на одязі; у редакторі презентацій - як обирати режим прасування одягу залежно від тканини, з якої виготовлено одяг, та позначень, наведених на одязі.
  4. Знайдіть відомості та створіть презентацію для уроку географії, у якій розкажіть про особливості розселення населення в різних областях України. Діаграми розселення виконайте в табличному процесорі.
  5. Знайдіть рецепти та фотографії страв, які готують у різних країнах до свята Великодня. Створіть у текстовому процесорі добірку святкових страв для використання на уроках трудового навчання. Складіть програму, наприклад у середовищі Lazarus, для обчилення вартості традиційного українського великоднього кошика.
  6. Знайдіть рецепти великодньої паски. Створіть відеоурок з приготування паски за одним з рецептів. У табличному процесорі обчисліть вартість продуктів для приготування паски за вибраним рецептом.
  7. Ви плануєте класом піти в похід до лісу. Знайдіть відомості про способи орієнтування в лісі без компаса та прийоми виживання у складних погодних умовах. Створіть у текстовому процесорі пам'ятку зі знайденими відомостями. У табличному процесорі виконайте розрахунки кількості питної води, потрібної для походу залежно від його тривалості та кількості учасників, і вартості покупки потрібної кількості води залежно від ємності упаковок.
  8. Ваша родина вирішила зробити ремонт у вашій кімнаті. Вам запропонували вибрати шпалери', розрахувати кількість рулонів, що потрібна для ремонту, їх вартість та подати батькам ваше бачення вигляду кімнати й отримані розрахунки. Засоби для розв'язання задачі та подання результатів батькам виберіть самостійно.

 

Категорія: Ділимося досвідом | Додав: konchaza (20.04.2017)
Переглядів: 125 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша адреса
КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Шкільна, 1

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola

Категорії розділу
Ділимося досвідом [10]
Фото
Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти