Педагог повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства, а саме: створювати текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації; використовувати інтернет-технології, локальні мережі та бази даних; здійснювати анкетування, діагностування, тестування, пошук необхідної інформації в мережі Інтернет, щоб виробляти власні електронні продукти (розробки уроків і демонстраційцний матеріал) тощо. Дирекція школи підготувала індивідуальне письмове звернення до кожного вчителя з визначенням рівнів володіння ІКТ та етапів подальшого вдосконалення знань і вміння роботи на комп"ютері . Кожен вчитель індивідуально оцінював свій рівень та визначав наступний етап "росту". Безлімітний доступ до інтернету підключено в кабінеті інформатики, шкільній бібліотеці та методичному кабінеті школи. Саме тому тестування педагогів з ІКТ 10 січня 2012 року не було несподіванкою, внаслідок чого визначено такі рівні володіння ІКТ: "Експерт" - 4 педагогів, "Активний користувач" - 14, "Початківець" - 13 . На фото зображено робочу обстановку під час проходження тестування в шкільному кабінеті інформатики.