Субота, 20.04.2024, 04:06Вітаю Вас Гість | RSS
Концівський ліцей
 з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 188
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Додаткова інформація » Додаткова інформація

Самоаналіз діяльності Концівської ЗОШ Частина І

Самоаналіз діяльності Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ужгородської районної ради Закарпатської області

за 2015-2016 н.р.

 

Діяльність Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів спрямована на виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», "Про загальну середню освіту",  Положення про загальноосвітній навчальний заклад (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778), Типового положення про атестацію педагогічних працівників (затверджено Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року № 1473 зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 року № 1135), Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 1547 від 30 грудня 2014 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 року за № 157\26602, Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 14 липня 2015 року № 762, зареєстрованого у Міністерстві у Міністерстві юстиції 30 липня 2015 року за № 924\27369, наказом МОН України № 579 від 11.12.2000 року в редакції наказу МОН України № 115 від 07.02.2012 року «Про внесення змін до Положення про похвальні листи «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів», Положенням про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні», затвердженого наказом МОН України 17.03.2015 року № 306, Концепції державного стандарту освіти, керівних документів Міністерства освіти і науки України, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

 Внутрішні нормативні документи, що регламентують діяльність закладу:

- Статут школи, затверджений рішенням 16 сесії УІ скликання Ужгородської районної ради від 15 липня 2014 року № 490

- Свідоцтво про державну реєстрацію серія АОО № 386875 (дата реєстрації 25.11.1996 року, дата зміни)

- Довідка АА № 825266 з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

- Колективний договір між адміністрацією Концівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ужгородської районної ради Закарпатської області №4 від 12.02.2015 року  і профспілковим комітетом школи.

- Правила внутрішнього трудового розпорядку - введені в дію наказом «Про затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку» № 150 від 18.09.2015 року

- Правила для учнів - введені в дію наказом «Про затвердження Правил для учнів» №151 від 18.09.2015 року

         Ділова документація в закладі ведеться відповідно до вимог Типової інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України 28 липня 2013 року № 1239.

В школі діють рада школи, рада профілактики правопорушень, профспілковий та батьківські комітети. Комітети та рада працюють згідно затверджених  планів. Педагогічний колектив працює у тісній співдружності з батьками.

Школа надає освітні послуги учням незалежно від місця їх проживання. В навчальному закладі навчаються діти з 4 населених пунктів: Концово, Холмок, Розівка, Минай. В 2016-2017 н.р. для 63 учнів  школи організовано підвіз  за програмою «Шкільний автобус»,  для цього залучено приватного перевізника Фірцака Василя.

 

Розділ 1. Ресурси та умови для організації діяльності ЗНЗ

  1. Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу

 

       Будівля навчального закладу є комунальною власністю Ужгородської районної ради Закарпатської області. Заклад розміщено в одному двоповерховому навчальному  приміщенні  та господарських будівлях. Загальна площа становить  3037 м 2.

       У навчальному закладі наявні Державні санітарні правила і норми улаштування,  утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.2.008-01) та інші нормативно-правові документи щодо порядку санітарно-гігієнічного утримання загальноосвітніх навчальних закладів.

При комплектуванні класів у закладі дотримуються вимоги державних санітарних норм.

Освітлення закладу – змішане. Світловий коефіцієнт природного освітлення відповідає санітарним нормам. Під час навчального процесу дотримується лівобічне природне освітлення навчальних кабінетів. Питома потужність штучного освітлення відповідає нормативам. Санітарно-гігієнічні вимоги щодо штучного освітлення виконуються. З метою енергозбереження та покращення освітленості приміщень здійснена заміна вікон на пластикові.

          У навчальних кабінетах створені належні санітарно-гігієнічні умови для здійснення навчально-виховного процесу. Дотримується режим провітрювання, проводиться вологе прибирання. В достатній кількості є інвентар для прибирання приміщень, який промарковано та використовується за призначенням. В наявності чистячи, миючі, дезінфікуючі засоби.

Заклад забезпечено холодною проточною водою.  Гаряча вода подається завдяки бойлеру на 70 л, встановленому в шкільній їдальні. Система каналізації та водовідведення знаходяться в задовільному стані та відповідають санітарним вимогам. В школі наявні внутрішні вбиральні. Ремонту потребує зовнішня штукатурка фасаду школи, є потреба в заміні водостічних труб на пластикові, які замінені частково, потребує ремонт огорожа навколо школи.

У навчальному закладі є актова зала. Є шкільна їдальня, яка складається з харчоблоку та залу для прийому їжі. Їдальня розрахована на 40 посадочних місць. Харчування учнів здійснюється за графіком. Харчоблок обладнано необхідним технологічним і холодильним обладнанням згідно з санітарними нормами, є достатня кількість посуду, миючих та дезінфікуючих засобів.

Системи водопостачання, електроосвітлення, тепломереж, каналізації перебувають у справному стані. Будівлі конструкції школи знаходяться у безпечному технічному стані та придатні до подальшої експлуатації. Водопостачання з сільського водогону у належному стані.

Школа частково забезпечена засобами пожежогасіння. Кількість вогнегасників – 15 відповідає нормативним вимогам. У 2017 році потрібно провести перезарядку 13 вогнегасників, про що свідчать відповідні акти. Дерев’яні конструкції будівель не оброблені вогнетривким розчином, відсутня сигналізація.

Загальний стан системи енергозбереження задовільний. Електрощитові обладнані відповідно з вимогами, здійснюються ревізії контактних з’єднань електричних груп. Електропроводи розміщені всередині приміщення та зовні в справному стані.

У навчальному закладі видано накази про призначення відповідального за електробезпеку  та безпечне використання електрообладнання. Наказом по школі призначено відповідального за збереження будівель, споруд, інженерних мереж. З відповідальними особами проведено навчання.

У навчальному закладі проводиться цілеспрямована робота щодо покращення стану будівель та споруд. Навчальні кабінети, внутрішні приміщення школи оформлені естетично.

Протягом 2012-2016 років проводилася робота зі зміцнення матеріально-технічної бази школи:

- щорічно проводилася побілка та фарбування панелей в коридорах школи та приміщеннях загального користування за рахунок коштів відділу освіти Ужгородської РДА;

-  на підлозі в коридорі другого поверху встановлено керамічну плитку площею 97 кв.м. (вартістю 6681,91 грн, з них 3681,91 – за рахунок коштів відділу освіти РДА, 1500 грн за кошти батьківського комітету, 1500 грн – спонсорські кошти за сприянням голови Холмківської с\р Вачилі Т.Ю.),       

- встановлено плитку на підлозі в шкільній їдальні  70 кв.м. (вартість 6700 грн з них 4200 грн за рахунок коштів відділу освіти РДА, 1250 грн батьківські кошти, 1250 грн – спонсорські);

- встановлено ламінат на підлозі в приймальній та кабінеті директора  (за рахунок коштів відділу освіти Ужгородської РДА)

- проведено ремонт морозильної камери за рахунок коштів відділу освіти Ужгородської РДА;

- залито бетонні доріжки довжиною біля 50 м перед входом у школу за рахунок спонсорських коштів;

- проведено заміну трьох дверей - в методичному кабінеті, приймальній, кабінеті директора (за рахунок коштів педагогів школи) та заміну трьох дверей в класних приміщеннях 7-Б, 8-Б  та 11-Б класів (за рахунок коштів батьків);

- проведено заміну ламп денного освітлення в приміщеннях 11-Б, 10-Б, 4-Б, 7-Б, 2-Б, 6-Б класів за рахунок батьківських коштів;

- встановлено лінолеум в 11-Б, 8-Б класах за рахунок коштів батьків та в 3-Б класі за рахунок спонсорських коштів;

- проведено ремонт підсобного приміщення та душової кімнати  спортивного залу  (за рахунок спонсорських коштів встановлено керамічну плитку на стіні, підлозі, замінені двоє дверей в душовій )

- придбано музичний центр (колонка потужністю 100 Вт, підсилювач звуку та два безпровідних мікрофони) за рахунок спонсорських коштів.

- встановлено гіпсокартонні перегородки в трьох класних приміщеннях та замінено освітлення в 6-А та 8-А класах (за рахунок спонсорських коштів)

- придбано два мультимедійних проектори та принтер за рахунок коштів педагогів та спонсорських коштів;

- замінено на нові 5 дошок для письма крейдою за рахунок спонсорських коштів;

- встановлено ковролінове  покриття в театральному кабінеті  за рахунок спонсорських коштів;

- встановлені рукомийники в приміщеннях 7-Б та 8-Б класів за рахунок коштів батьків;

- придбано тумбу з умивальником для методичного кабінету за рахунок спонсорських коштів;

- придбано таблички на двері в кожний кабінет та інформаційні стенди в їдальню та коридори школи візитівка школи за рахунок коштів педагогів та батьків;

-  встановлено в іншому місці умивальники шкільної їдальні силами працівників школи, замінено змішувач для води в їдальні за рахунок коштів педагогів;

- здійснено заміну 7 унітазів в дитячих вбиральнях за рахунок коштів батьків;

- проведено заміну кахельної плитки на стінах та підлозі, встановлено нові умивальники, крани для води, замінено двері в двох вчительських вбиральнях,  за рахунок коштів педагогів;

- прочищено каналізаційну систему та водовідведення за рахунок коштів педагогів;

- придбано костюми для учасників колективу «Храм душі» за рахунок спонсорських коштів;

- проведено заміну комплектуючих газових котлів за рахунок кошів педагогів.

 

Подвір’я навчального закладу має задовільний стан: обладнані квітники і клумби, спортивний майданчик. Зауваження:

1. Потребують заміни світильники.

5. Потребує оновлення фасад школи.

6. Потребує встановлення асфальтового покриття (або бруківки) перед центральним входом.

7. Потребує заміни лінолеум на підлозі  в коридорах, та деяких класах.

Пропозиції:

1. Провести капітальний ремонт фундаменту школи.

2. Провести ремонт фасаду будівель школи.

3. Оновити пожежний щит.

4. Замінити світильники.

Загальний стан будівель та приміщень закладу задовільний та відповідає достатньому рівню.

 

  1.  Забезпечення ЗНЗ необхідними навчальними площами

 

          У навчальному закладі загальна площа приміщень складає 3037 м2. Площа приміщень, задіяних для проведення навчальних занять, становить 1600 м2. Контингент учнів складає 263 особи. Кількість класів та навчальних приміщень розраховано на організацію занять в одну зміну.

Матеріально-технічна та навчально-матеріальна база

У школі діють:

• Навчальних кабінетів                           21

• Спортивний зал                                    1

• Спортивний майданчик               1

• Комбінована майстерня              1

• Актова зала                                  1

• Методичний кабінет                    1

• Бібліотека         , читальний зал            1

• Музей - світлиця                          1

• Кабінет інформаційних технологій з безлімітним доступом до мережі Інтернет                                              1

• Їдальня                                         1

 

 1.2.Забезпеченість навчально-виховного комплексу засобами ІКТ

   

          Всього на балансі Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів знаходяться  19 комп’ютерів, термін придбання яких понад 5 років. Підключено до мережі Інтернет – 16, 2 комп’ютери не працюють, 4 комп’ютери використовуються в управлінсько-господарській діяльності в т.ч. 1 для ведення бібліотечного фонду.  В школі функціонує 1 комп’ютерний клас, в якому знаходяться 13 комп’ютерів. В навчально-виховному процесі використовується 13. Кількість комп`ютерно -програмових засобів – 13

         За спонсорські кошти в школі придбано 2 мультимедійні проектори, лазерний принтер. Більшість педагогів використовують у навчально-виховному процесі власні ноутбуки.

Всі педагогічні працівники є користувачами комп`ютерної техніки, використовують можливості кабінету інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. У всіх педагогічних працівників школи є власні доробки уроків, виховних заходів, які мають мультимедійний супровід.

Колектив школи є молодим, перспективним, який легко адаптується до сучасних вимог суспільства, поряд з молоддю в школі працюють досвідчені педагоги, які можуть передати свої вміння, навчити молодих учителів, що приходять у школу.

Учителі школи працюють у тісній співдружності з педагогічними колективами інших шкіл, беруть активну участь у роботі районних методоб’єднань, виступають з повідомленнями, діляться досвідом роботи.

 

Використання комп’ютерних технологій в управлінській діяльності є такою:

- ведення і оформлення внутрішкільної документації;

- створення і використання бази даних учителів та учнів школи;

- моніторинг діяльності вчителів;

- оперативне управління навчальним закладом

- пошук і збір інформації за допомогою Internet (від нормативно-правової до придбання підручників);

- використання електронної пошти

- налагодження творчих зв’язків

- психологічне тестування працівників школи і дітей.

 

Використання комп’ютерних технологій у навчальній діяльності:

- обов’язкове вивчення комп’ютерних та інформаційних технологій;

- використання навчальних програм з усіх предметів;

- комп’ютерне тестування і контроль знань;

- користування каталогами у публічних бібліотеках через Internet;

- використання учнями матеріалів, опублікованих в Internet, для підготовки доповідей та рефератів;

- видання методичних розробок,  газет;

- користування електронними текстами художніх творів;

- використання електронних енциклопедій;

 

    Зауваження:

  1. В навчально-виховному процесі використовується недостатня кількість комп’ютерної техніки та засобів ІКТ.

 Пропозиції:

  1. Сприяти збільшенню рівня забезпеченості комп’ютерною технікою.
  2. Забезпечити школу інтерактивною дошкою.

 

 

     1.3. Забезпечення учнів та педагогічних працівників навчальною літературою

 

У своїй роботі шкільна бібліотека керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про бібліотеки та бібліотечну справу».

Шкільна бібліотека на сучасному етапі – життєво важливий компонент освіти та виховання. Вона є обов’язковим структурним підрозділом загальноосвітнього навчального закладу, тому бібліотека сьогодні не лише інформаційний центр, а значною мірою, й центр освіти  та виховання учнів, фахового зростання вчителів.

Бібліотечний фонд  Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  складає:

  • книг, брошур, журналів — 5487
  • у тому числі підручників — 5487

                                                з них: 1-4 класів — 2320

                                                           5-9 класів — 2032

                                                          10-11 класів – 1135

         Забезпеченість літературою становить 80%. Проблемним залишається забезпечення підручниками учнів 4-х та 7-х кл, які навчаються за новою програмою.

 

Пропозиції:

  1. Оновлювати бібліотечний фонд навчальною літературою.

 

 

 

1.4. Забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами

 

         Кадрова політика загальноосвітнього закладу будується з урахуванням розвитку соціально-економічних відносин, рівня  духовного відродження нації та реформування освіти в Україні. Ці зміни реалізуються шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, модернізації основних компонентів освітнього процесу, структури і терміну навчання. Сьогодення потребує ретельного підбору кадрів, модернізації навчально-виховного процесу, основних його компонентів, структури і термінів навчання. Ці зміни реалізуються шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, спонукають до творчості, повсякденного поповнення і  вдосконалення знань.

Загальноосвітній заклад на 100 % укомплектований  педагогічними кадрами  відповідно до рівня  кваліфікаційної категорії та стажу роботи. Вакансій немає.  Розстановка кадрів здійснюється відповідно до фахової освіти педагогічних працівників умотивовано й раціонально. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність. Забезпеченість навчального закладу педагогічними кадрами відбувається за рахунок штатних працівників.

         Всього в школі працюють 34 педагогів, з них 3 – сумісників. Мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 12 чол, «спеціаліст першої категорії» - 3 чол, «спеціаліст другої категорії» - 5 чол, «спеціаліст» - 14 чол. За наслідками атестації 1 педагогу встановлено педагогічне звання «вчитель-методист», «відмінник народної освіти», 9 – «старший вчитель»,  5 – пенсіонерів.

 

 

 

         Адміністрація школи проводить роботу щодо підвищення професійної компетентності вчителів та підвищення їх кваліфікаційного рівня. У закладі діє система методичної роботи спрямована на підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників, атестаційна робота, курсова підготовка.

    Зауваження:

  1. Велика кількість вчителів, які мають кваліфікаційну категорію спеціаліст.

 Пропозиції:

  1. Мотивувати педагогічних працівників на підвищення кваліфікаційного рівня.

 

У навчальному закладі розроблено перспективну потребу кадрового забезпечення. Адміністрація постійно інформує колектив про перспективи розвитку закладу, вакансії, кваліфікаційні вимоги до працівників.

 

3.Організація навчально-виховного процесу та забезпечення прав і законних інтересів його учасників

Робочі навчальні Концівської ЗОІІІ І-ІІІ ступенів розроблені на виконання Закону України "Про загальну середню освіту, Національної доктрини розвитку освіти, постанов Кабінету Міністрів України "Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання" від 16.11.2000 року №1717, „Про внесення зміни до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 р. № 1717" від 13.04.2007 р. №620, "Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти" від 14.01.2004 №24.

Вони враховують вимоги Концепції загальної середньої освіти. Робочі навчальні плани основної та старшої школи передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, та варіативну складову, в якій передбачені додаткові години на предмети та курси за вибором, факультативи, індивідуальні та групові заняття.

Інваріантна складова робочих навчальних планів основної школи та старшої школи забезпечує реалізацію змісту шкільної освіти на рівні Державного стандарту (реалізовується в повному обсязі)

Гранично допустиме навчальне навантаження учнів встановлено відповідно до вимог Закону України "Про загальну середню освіту". Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти" години фізичної культури не враховуються при визначені гранично допустимого навантаження учнів.

У класах з угорською мовою навчання, відповідно до Пояснювальної записки до наказу МОН № 66 від 05 лютого 2009 року, можливе збільшення гранично допустиме навантаження учнів до меж, що не перевищують санітарно-гігієнічних норм, установлених Міністерством охорони здоров'я, за рахунок загального навантаження учнів.

Робочий навчальний план Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів складено на основі Типових навчальних планів та містить пояснювальну записку і таблиці розподілу навчального часу між навчальними предметами.

  • тип навчального закладу:  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів;
  • кількість класів: 18, для 4 учнів 8 класу з горською мовою навчання організоване індивідуальне навчання;
  • учнів, що навчаються 287 чол.

          Робочий навчальний план для початкової школи з українською мовою навчання розроблений відповідно до «Типового навчального плану для початкової школи з українською мовою навчання» ( Додаток 1 до наказу МОНмолодьспорт  від 10.06.2011___  № _572_ зі змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 року № 460)

         Робочий навчальний план для початкової школи з угорською мовою навчання розроблений відповідно до «Типового навчальнього плану початкової школи з навчанням російською чи іншою мовою національної меншини» (Додаток 3 до наказу МОНмолодьспорт  від 10.06.2011___  № _572_ зі змінами згідно з наказом МОН України від 16.04.2014 року № 460)                                             

         Робочий навчальний план для основної школи з українською мовою навчання розроблений відповідно до «Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання» (5-8 класи  - Додаток 10 до наказу МОНмолодьспорт від 03.04.2012 р. № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664зі змінами.

 9 клас – Додаток 1 до наказу МОН України від 23.02.2004 р. № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від  05 лютого 2009 року № 66 та змінами внесеними наказом МОН України № 855 від 07.08.2015 року)

Робочий навчальний план для основної школи з угорсько мовою навчання розроблений відповідно до «Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин» (5-7 класи  - Додаток 11 до наказу МОНмолодьспорт від 03.04.2012 р. № 409 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 № 664 зі змінами.

Робочий навчальний план для старшої школи з українською мовою навчання розроблений відповідно до «Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (універсальний профіль)» (Додаток 2 до наказу МОН України від 27.08.2010р. № 834, зі змінами   )

Для 4 учнів 8 класу організоване індивідуальне навчання відповідно до положення «Про індивідуальне навчання в загальноосвітніх закладах», п.ІУ.2, затвердженого МО і науки України від 12 січня 2016 року № 8, зареєстрованого МЮС України від 03 лютого 2016 року за № 184\28314 із розрахунку 8 год на дитину тижневого навантаження.

Реалізація варіативної складової навчальних планів на 2016-2017 н.р.: (додається)

Особливості організації навчального процесу в школі зумовлено контингентом школярів, внаслідок чого навчально-виховний процес здійснюється українською та угорською мовами.

Інваріантна складова реалізовувається у робочому навчальному плані у повному обсязі.

Варіативна складова. Години варіативної складової робочих навчальних планів передбачаються на:

  • збільшення годин на вивчення окремих предметів інваріантної складової;
  • запровадження курсів за вибором;
  • факультативів, індивідуальних та групових занять.

Предмети та курси за вибором передбачені у Робочих навчальних планах школи відповідають інтересам та потребам учнів, а також рівню навчально-методичного та кадрового забезпечення. Так, години варіативної складової Робочих навчальних планів основної школи розподілено на:

  •  індивідуальні заняття з учнями початкових класів;
  • підсилення занять з історії у 5-Б класі та індивідуальні заняття з історії з учнями  7-Б та 8-Б класів
  • К.в. «Історія України в особах» та к.в. «Видатні особистості історії рідного краю» в 10-Б класі  (вчитель Шимоня Н.М. систематично готує переможців районних олімпіад з правознавства та історії України)
  • курси за вибором з географії «Подорож екзотичними островами» у 8-Б класі, «Рідний край», «Природні ресурси України»  для учнів  9-Б класу (4 групи по 0,5 год в першому та другому семестрі», «Політична географія»  (вчитель Опаленик В.Ю. - готує призерів районної олімпіади з географії, приймала участь у конкурсі «Вчитель року»)
  • к.в. «Народознавство» у 5-Б класі, вчитель Микитич М.Ю.
  • к.в. «У колі літературних героїв» у 6-Б класі, вчитель Гавій Г.М.
  • підсилення занять з біології в 11-Б класі та 10-Б класі (вчитель Андрейчик М.В.)
  • підсилення занять з хімії в 10-Б класі (вч. Лужецька Н.В.)
  • курс за вибором «Сходинки до інформатики» для учнів 6-7А класів (вчитель Леврінц Т.Л.)
  • куср за вибором у 6-Б та 7-Б класах «Життя рослин»
  • курс за вибором у 8Б класі «Світ кімнатних рослин»
  • курс за вибором у 10-Б класі «Біохімічні основи життя»
  • курс за вибором у 11-Б класі «Основи цитології»

 

Гурткові години розподілено для заняття учнів в гуртках:

  • «Чарівна шкатулка» (вчитель Горгош Н.В. - систематично готує переможців районних, обласних конкурсів, олімпіад з образотворчого мистецтва). 
  • «Хореографічний» (вчитель Рендер І.Д.), (художньо-естетичного напрямку), «Храм душі» (керівник Рендер Я.І.)
  •  «Захист Вітчизни» - вчитель Стадник В.В. (фізкультурно-спортивного напряму)
  •  «Орігамі» - вчитель Пустовар Н.Ф.
  •  «Олімп» вчитель Шимоня Н.М.
  • Відповідно до завдань галузевої Програми поліпшення вивчення української мови у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин частина годин варіативної складової планується використати для паралельного вивчення окремих предметів українською мовою.

При розподілі варіативної складової навчального плану враховано, що гранично допустиме навантаження вираховується на одного учня, а уроки фізичної культури не враховуються при визначенні цього показника.

 

 

         Зауваження:

  1. Не здійснюється допрофільне навчання у 8-9 класах на достатньому рівні.

 

        Пропозиції:

  1. Упроваджувати у навчально-виховний процес допрофільне навчання з урахуванням інтересів учнів.

 

Категорія: Додаткова інформація | Додав: konchaza (30.01.2017)
Переглядів: 448 | Рейтинг: 0.0/0
Наша адреса
КОНЦІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Миру, 161

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola


Категорії розділу
Додаткова інформація [3]
Внутрішня система забезпечення якості освіти [10]

Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти