Четвер, 28.03.2024, 19:45Вітаю Вас Гість | RSS
Концівський ліцей
 з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 188
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Додаткова інформація » Додаткова інформація

Самоаналіз діяльності Концівської ЗОШ Частина ІІІ

Підсумки роботи колективу за 2015-2016 н.р.

      Організаційно-педагогічна робота та навчально-виховний процес у 2015-2016 навчальному році були  спрямовані на реалізацію права учнів на  одержання загальної середньої освіти, на виконання Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови»,  Концепції національного виховання,  постанови Кабінету Міністрів України «Про перехід на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання» від 16.11.2000 № 1717, Указів Президента України щодо розвитку освітньої галузі, створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти відповідно до Концепції загальної середньої освіти в Україні.

 

       Згідно з робочим навчальним планом, складеним на  основі Типових планів, навчальні заняття в школі були організовані за семестровою системою. Впродовж навчального року для учнів проводились осінні, зимові та весняні канікули. Школа  працювала  за п’ятиденним робочим тижнем. Викладання навчальних дисциплін здійснювалось  відповідно до мови навчання: 1-8 класи – українською та угорською, 9-11 – українською мовою.

 

      Повноцінність загальної середньої освіти забезпечувалось реалізацією як  інваріантної, сформованої на державному рівні, обов’язкової для всіх учнів, так і варіативної складової частини навчального плану, в якій передбачені обов’язково-вибіркові та додаткові години  на роботу із здібними учнями.

 

      На кінець навчального року (станом на 14.09.2015 року) в школі  навчалося 263  учнів.  В 2015-2016 навчальному році в школі було укомплектовано 18 класів.

       Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів у навчально-виховний процес», та виконання таких завдань:

 - підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

- удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників шляхом організації роботи школи  молодого учителя,  учителів-предметників, творчих груп учителів, проведення методичних тижнів, декад;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

- розвиток учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;

- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

- забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;

- підвищення іміджу навчального закладу.  

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли заступник директора школи з НВР,  керівники шкільних методичних об’єднань, секретар атестаційної комісії. 

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:  

- шляхи реалізації науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів у навчально-виховний процес»;

- схвалення  програм з предметів, курсів за вибором, факультативів, гуртків, затверджених МОН.

- підготовка та проведення педагогічних рад школи.

- організація та здійснення тематичного обліку знань учнів. Форми тематичних атестацій;

- аналіз результативності виступу учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;

- підведення підсумків методичної роботи за 2014-15 н.р. та прийняття рекомендацій щодо організації методичної роботи у 2015-2016 н.р.

         Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, інших методичних заходів.

         Методичний кабінет забезпечував науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів. На базі методичного кабінету проходили стажування молоді спеціалісти, було організовано роботу шкільної атестаційної комісії, ради методичного кабінету. Вивчалися такі питання: адаптація учнів 1-х, 4-х, 5-х класів, «Тематичний облік навчальних досягнень учнів. Форми тематичних атестацій», «Самоосвіта педагогічних працівників навчального закладу». За результатами вивчення узагальнені матеріали, розроблені рекомендації щодо усунення виявлених недоліків. 

Протягом 2015-2016 н.р. було організовано роботу 6 методичних об’єднань вчителів-предметників,  затверджено плани роботи, науково-методичні проблеми, над якими працювали вчителі, МО, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання.

         Згідно з річним планом роботи протягом року проведено предметні декади, тижні. Було складено план, вчителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями, інтелектуально-розважальні ігри.

       Методична робота в Концівській ЗОШ І-ІІІ ступенів протягом 2015-2016 н.р. здійснювалась згідно з законодавством, нормативними документами про освіту, рекомендаціями МОН України,  нормативно-правовими документами про середню освіту, методичного кабінету відділу освіти Ужгородської РДА.

         Згідно з робочим навчальним планом, складеним на  основі Типових планів, навчальні заняття в школі були організовані за семестровою системою. Впродовж навчального року для учнів проводились осінні, зимові та весняні канікули. Школа  працювала  за п’ятиденним робочим тижнем. Викладання навчальних дисциплін здійснювалось  відповідно до мови навчання: 1-8 класи – українською та угорською, 9-11 – українською мовою.

Плануючи методичну  роботу з педагогогами, реалізуються як традиційні (колективні та індивідуальні), так і нетрадиційні форми її організації – в залежності від поставленої мети та завдань. Плануємо заходи, що сприяють підвищенню кваліфікації вчителів: методичні об’єднання, предметні тижні, школу передового педагогічного досвіду, індивідуальні методичні консультації, творчі звіти, презентації тощо. У школі є методичний куток та куток на допомогу молодим учителям.

Згідно плану методичної ради у школі створено 6 методоб’єднань: м\о вчителів гуманітарного циклу (голова м\о (голова Солонтай М.І.), м\о вчителів початкових класів (Орнст О.М.), м\о вчителів природничо-математичного циклу (Сочка С.І.), м\о вчителів спортивно-естетичного циклу (Стадник В.В.), м\о вчителів з угорською мовою викладання (Даруда Б.В.), м\о класних керівників (Опаленик В.Ю.) Засідання методоб'єднань вчителів проходять 4-5 разів на рік.

Кожний керівник  м\о наприкінці навчального року аналізує діяльність свого м\о  та на основі цієї інформації проводиться загальний аналіз діяльності методичних об'єднань.

Так, протягом навчального року активно працювали всі М\О. Проходили такі предметні тижні та декади:

Предметні тижні:

  1. олімпійський тиждень (спортивні змагання з волейболу)-вересень;
  2. тиждень історії –кінець жовтня-початок листопада;
  3. тиждень правових знань-грудень;
  4. тиждень математики-лютий;
  5. тиждень зарубіжної літератури та іноземних мов-березень; .
  6. тиждень географії- квітень;
  7. тиждень початкового навчання-травень.

 

З 21 лютого до 15 березня 2016 року в школі проходив місячник гуманітарних дисциплін. Вчителі-філологи  провели заходи до Міжнародного дня рідної мови та з нагоди відзначення 202-річниці від дня народження Великого Кобзаря. У шкільній бібліотеці оформлено тематичну виставку книг “Читаємо про Т.Г.Шевченка». 15 березня 2015 року були проведені заходи до Дня незалежності Угорщини.

На базі нашої школи проходили такі практичні семінари:

  1. Районний семінар - практикум учителів хімії (вчитель Лужецька Н.В.)
  2. Семінар слухачів курсів ЗІППО вчителів історії та правознавства (вчитель історії Шимоня Н.М.);
  3. Семінар слухачів курсів ЗІППО вчителів трудового навчання та обслуговуючої праці (вчитель Стадник В.В.)
  4. Семінар слухачів курсів ЗІППО вчителів історії та правознавства (вчитель правознавства Шимоня Н.М.);
  5. Семінар слухачів курсів ЗІППО вчителів географії (вчитель Опаленик В.Ю.)

При школі діють шкільні гуртки та гуртки РЦДТ, факультативи, а також 2 групи продовженого дня. З великим задоволенням займаються учні в гуртках авіамоделювання (кер. Якимович В.Я.). та туристсько-краєзнавчому (кер. Грабар Є.С.). Неодноразово гуртківці ходили в походи,  зокрема у Воєводино та на Говерлу. Особливо хочеться відмітити роботу  керівників гуртків «Храм душі» Рендер Я.І. та Рендера І.Д.), які є незамінними помічниками учителям-предметникам та класним керівникам у проведенні всіх позакласних заходів.

Важливе місце серед групових форм методичної роботи посідає робота з учителями – початківцями у Школі молодого вчителя (ШМВ) «Діалог». Мета роботи ШМВ: створювати умови для якісного освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально - виховного процесу; здійснювати керівництво діяльності педагогічних працівників; створювати умови для становлення педагогічної майстерності, безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації, підвищення педагогічної компетенції.

Задачі, які стоять перед школою молодого вчителя:

    1.  Формувати й виховувати у молодих учителів потребу у неперервності освіти, сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності;

    2.            Реалізовувати знання, отримані в процесі самоосвіти;

    3. Допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи й передові  технології в освітній процес.

З метою надання молодим колегам методичної допомоги та адаптації їх у новому колективі наказом по школі їм призначено наставників із числа досвідчених учителів:

Сочку С.І. та  Кіша Н.А. -  Леврінцу Т.Л., учителю інформатики і математики;

Чуп М.С.- Потюк С.В., вихователю ГПД;

Єрьоміну О.М.- Поляку Т.Ю., вчителю фізкультури, який звільнився в січні 2016 року за власним бажанням.

До речі, молоді вчителі стараються в роботі, придивляються і прислухаються до порад старших колег. Щоб вони мали змогу набиратися досвіду, протягом року організовувалися відкриті уроки та інші показові заходи досвідчених педагогів. 

У 2015-2016 н.р. наша школа успішно пройшла планову атестацію. В довідці вказано на недоліки в роботі практичного психолога Чепур О.С., а ось до роботи молодих спеціалістів особливих зауважень не було, а ведення шкільної документації молодого вихователя ГПД Потюк С.В. було відмічене методистом відділу освіти Раті Є. С. як бездоганне. Успішно пройшли атестацію і наступні педагоги: Костик С.Ю., Даруда Б.В., Савко Я.О. Вчителі Опаленик В.Ю. (вч. біології) та Чуп М.С. (вч. початкових класів) отримали звання «старший вчитель».

 Курси підвищення кваліфікації при ЗІППО пройшли вчителі української мови та літератури Костик С.Ю, та Солонтай М.І., англійської мови Хвуст П.Ю., біології та географії Медве О.В., початкових класів Кіш А.А., образотворчого мистецтва Горгош Н.В.

         Результатом методичної роботи школи є якісні показники на предметних олімпіадах та різноманітних творчих конкурсах. У 2015-2016 навчаьному році здобули перемогу на районних предметних олімпіадах такі учні: учениця 11 класу Дуркот Наталка та учениця 8 класу Ковтан Діана з української мови та літератури (вчитель Федорова О.В.), Дуркот Наталка стала призеркою і на олімпіаді з історії України (вчитель Шимоня Н.М.), учень 11 класу Кучмаш Олександр зайняв І місце на олімпіаді з трудового навчання (вчитель Стадник В.В.). Русин Олександр - ІІІ місце на олімпіаді з інформаційних технологій (вчитель Кіш Н.А.).

Не менш важливими були перемоги в різних етапах конкурсів. Зокрема, Ковтан Діана, учениця 8 класу, здобула І місця  на районному та обласному етапах  конкурсу творчої молоді імені Т.Г.Шевченка і була делегована від області на всеукраїнський, де виборола «бронзове»,  ІІІ місце  (вчитель Федорова О.В.).  Славич Ірина, учениця 10 класу, здобула призове місце на конкурсі «Мій рідний край» у номінації «Духовні криниці», в честь 170-річчя Андрея Шептицького  (вчитель Шимоня Н.М.). Вона ж принесла школі ІІ місце, а Ковтан Діана ІІІ на районному конкурсі художнього читання творів Т.Г.Шевченка. У районному конкурсі художнього читання англійської поезії найкращими були Жупан Анастасія, учениця 11 класу (І місце) та Ковтан Діана, учениця 8 класу (ІІ місце). Учениці 4 класу  Жига Євгенія та Пеха Мар’яна нагороджені Грамотою Департаменту освіти обласної держадміністрації за перемогу в конкурсі «Пізнай свій рідний край» (керівник Горгош Н.В.). Учениця 7 класу  Ісмайлова Олександра та учениця 8 класу Ковтан Діана увійшли в склад переможців, нагороджених дипломами ІІІ ступеня на обласному конкурсі екскурсоводів шкільних музеїв (керівник екскурсоводів Федорова О.В.). Учні школи  також були активними учасниками та призерами заочних конкурсів «Соняшник», «Геліантус», «Кенгуру», «Левеня».

У числі переможців і юні футболісти школи, які вибороли ІІ місце на районних змаганнях з футболу (капітан  Куклишин Валентин, вчитель- майстер спорту Єрьоміна О.М.)

Приємною звісткою для колективу став високий рейтинг школи за підсумками моніторингу знань випускників 11 класу з  української мови, (вчитель Федорова О.В.), історії України (вчитель Шимоня Н.М.) та англійської мови (вчитель Хвуст П.Ю.), який проводив відділ освіти Ужгородської РДА в кінці навчального року.

З української мови та літератури, історії України та іноземної мови жоден учень не показав початковий рівень знань. Натомість із математики 100% початковий рівень (0 балів немає).

ДПА з української мови та предмета за вибором проходили у формі ЗНО: з української мови -05 травня 2016 року, математики – 11 травня та історії України-13 травня. ДПА з англійської мови проводилася за завданнями, розробленими департаментом освіти Закарпатської облдержадміністраці.

До ДПА з української мови було допущено 15 учнів та 1 екстерна. За підсумковими результатами 2 учні 11 класу та та 1 екстерн показали початковий рівень знань (по 3 бали). Оцінки 1 учня (Сутули Михайла) підтвердилися 100%, Шип Алла понизила результат із 7 балів за І семестр, 5-за ІІ семестр та 5 річної на 2 бали.

1 учениця-золота  медалістка Дуркот Наталія показала високий результат- 188 балів. Вона мала високий результат за І і ІІ семестр, річну та моніторинг, тобто підтвердила свої семестрові та річну оцінки.

 

Порівняльна таблиця результатів з української мови за семестри-рік-монітрторинг-ДПА

 

 

 

 

 

 

Таблиця 1  (Складали ДПА 15 уч.+1 екстерн)

 

Підтвердили

рівень

Підтвердили оцінку

Понизили рівень

Понизили оцінку

Підвищили рівень

Підвищили

оцінку

І семестр-ДПА

8

3

2

7

5

5

ІІ семестр-ДПА

12

8

3

7

-

-

Річна-ДПА

12

7

3

7

1

1

Моніторинг--ДПА

9

5

4

6

2

4

 Екстерн Роберт Маргарита підтвердила рівень річного оцінювання: 3-3

 

Моніторинг з історії ДПА з історії складали 10 учнів та 1 екстерн. Золота медалістка Дуркот Наталія 100% підтвердила результати І, ІІ семестрів та річної.

Порівняльна таблиця результатів з історії України за семестри-рік-монітрторинг-ДПА

Таблиця 2

 

Підтвердили

рівень

Підтвердили оцінку

Понизили рівень

Понизили оцінку

Підвищили рівень

Підвищили

оцінку

І семестр-ДПА

6

2

2

3

1

3

ІІ семестр-ДПА

9

3

4

4

-

2

Річна-ДПА

7

4

2

5

-

1

Моніторинг--ДПА

2

-

6

8

-

1

 

Моніторингові роботи з математики писали 15 учнів. Усі показали початковий рівень знань. ДПА складало 5 одинадцятикласників.

 

Порівняльна таблиця результатів з математики за семестри-рік-монітрторинг-ДПА

Таблиця 3

 

Підтвердили

рівень

Підтвердили оцінку

Понизили рівень

Понизили оцінку

Підвищили рівень

Підвищили

оцінку

І семестр-ДПА

2

2

1

1

2

2

ІІ семестр-ДПА

2

2

1

1

2

2

Річна-ДПА

2

2

1

1

1

2

 

Моніторингові роботи з іноземної (англ..) мови писало 14 учнів, до складання ДПА з  було допущено 15 одинадцятикласників та 1 екстерна.

 

Таблиця 4

Порівняльна таблиця результатів з з іноземної за семестри-рік-монітрторинг-ДПА

 

 

Підтвердили

рівень

Підтвердили оцінку

Понизили рівень

Понизили оцінку

Підвищили рівень

Підвищили

оцінку

І семестр-ДПА

11

5

1

2

2

7

ІІ семестр-ДПА

11

7

1

1

2

7

Річна-ДПА

12

7

1

1

2

2

Моніторинг--ДПА

10

6

-

-

4

5

Екстерн 100% підтвердила річну оцінку та  оцінку за ДПА

 

 

 

 

 

 

 

 

СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ ПЕДКОЛЕКТИВУ

З УДОСКОНАЛЕННЯ

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

В НОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

 

     1. Продовжити роботу з надання якісних освітніх послуг,  удосконалення навчального процесу на основі творчого застосування ідей педагогічного співробітництва та досягнень передового досвіду в світлі науково-методичної теми «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів у навчально-виховний процес»

   2. Здійснювати системну роботу з педагогічними кадрами щодо підвищення професійного рівня педагогічної майстерності педагогів та надання вихованцям якісних освітніх послуг формування мотивації щодо важливості знань у майбутньому житті, широко використовувати в навчально-виховному процесі інформаційно-комп’ютерні технології; забезпечити оволодіння комп’ютерними технологіями всіма членами педагогічного колективу.

 

   3.Спрямувати роботу школи на збереження та розвиток  учнівського контингенту, здійснювати ефективні управлінські заходи щодо створення умов для повного охоплення дітей шкільного віку навчанням, удосконалювати роботу щодо попередження пропусків занять учнями з різних причин, проводити системну роботу з формування в учнів та їх батьків ( осіб, що їх замінюють) мотивації до навчання, враховуючи соціальний статус сімей.

 

4.Впроваджувати ефективні форми і методи навчально-виховної роботи  з формування моральності, духовності, національної самосвідомості учнів, розвитку самоврядування в дитячих колективах, створення здоров’язберігаючого середовища, культивування знань про здоров’я.

 

   5. Вживати невідкладних заходів щодо модернізації навчально-матеріальної бази школи.

 

    6. Удосконалювати роботу з профілактики травматизму та нещасних випадків, спрямувати її на збереження життя та здоров’я дітей.

 

      

     2.10.Стан дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу

 

            У навчальному закладі на виконання Законів України «Про освіту», «Про пожежну безпеку», «Про дорожній рух» проводиться систематична, планомірна робота з попередження дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності учнів. У річному плані роботи школи є окремий розділ з охорони здоров'я та безпеки життєдіяльності учнів. З метою попередження дитячого травматизму класними керівниками, адміністрацією закладу проводяться бесіди з учнями, організовуються зустрічі з працівниками ДАІ, медичними працівниками. Дане питання постійно розглядається  на нарадах при директорові, загальношкільних та класних батьківських зборах, засіданнях загальношкільного батьківського комітету. Підсумки роботи педагогічного колективу з попередження дитячого травматизму узагальнюються наказами по школі за І семестр та за рік.

          Учителями-предметниками проводиться значна профілактична робота з попередження дитячого травматизму під час проведення лабораторних, практичних робіт, занять на уроках фізичної культури, ведуться  вступні, первинні інструктажі з учнями відповідно до календарного планування з предметів: хімія, біологія, фізика, фізична культура, інформатика. Записи про проведення інструктажів фіксуються в класних журналах та журналах реєстрації інструктажів з окремих предметів. Основні навички збереження здоров’я, правил поведінки формуються у процесі вивчення  предмету «Основи здоров’я».

             Велика робота ведеться  з профілактики дитячого травматизму.     

Класними керівниками та класоводами проводяться бесіди з правил безпечного користування газом, безпеки користування електроприладами, при поводженні з джерелами струму, з правил безпеки з вибухонебезпечними предметами, з правил безпеки на воді, попередженню отруєння дітей, з протипожежної безпеки, з правил дорожнього руху, поточні бесіди з профілактики всіх видів дитячого травматизму. Тематика та дата проведення бесід фіксуються в класних журналах.

           Напередодні канікул з учнями проводяться  бесіди з попередження травматизму в дні шкільних канікул. Ведуться пам’ятки за підписами батьків і учнів з профілактики всіх видів дитячого травматизму.

            На початку навчального року проводиться вступний інструктаж, про що свідчить запис у класних журналах на окремій сторінці згідно з Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти (Наказ МОН України № 563 від 01.08.2001 р.).

            Згідно з річним планом роботи  у школі проводяться Єдині дні безпеки життєдіяльності за темами: «Увага! Діти на дорозі!» (вересень), «Профілактика ГРЗ та грипу» (листопад), «Небезпечність піротехнічних засобів».

 

     За звітний період серед  учнів під час навчально-виховного процесу не сталося жодного випадку травмування.

Медичне обслуговування дітей здійснюється працівниками  медичною амбулаторією загальної практики і сімейної медицини с.Концово.

Весь педагогічний колектив спрямовує свою діяльність на створення умов безпечного перебування у школі, охорону здоров’я учнів, профілактику дитячого травматизму і захворювань.

 

 

     2.11.Організація безкоштовного гарячого харчування: дітей сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, учнів 1-4 класів

         Організація безкоштовного харчування в Концівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів здійснюється відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Постанов Кабінету Міністрів України від 03.11.1997 № 1200 «Про Порядок та норми надання послуг з харчування учнів у професійно-технічних училищах та середніх навчальних закладах», від 19.06.2002 року №856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», спільних наказів Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»,  від 17.04.2006 №298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних  навчальних закладах», від 15.08.2006 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», розділу 10 «Організація харчування» Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01), з метою забезпечення виконання норм харчування шляхом використання у харчуванні дітей гарячих страв, адекватної компенсації фізіологічних потреб дітей та збереження їх здоров'я, запобігання виникнення захворювань органів травлення, допомоги соціально незахищеним категоріям дітей у навчальному закладі, в школі організовано харчування учнів 1 – 4 класів та учнів з малозабезпечених сімей (якi отримують допомогу вiдповiдно до Закону Украни «Про державну соцiальну допомогу малозабезпеченим сiм’ям», забезпечуються безоплатними обiдами у загальноосвiтнiх навчальних закладах у порядку, визначеному Мiнiстерством освiти i науки Украiни та за наявності відповідної довідки). Ведеться необхідна документація для правильної та безперебійної роботи їдальні школи у 2016-2017 навчальному році.

        Відповідальною за організацію харчування учнів призначено заступника директора з виховної роботи Андрейчик М.В. До її обов’язків входять: контроль за харчуванням дітей; відпрацювання режиму і графіка харчування дітей, режиму чергування педагогічних працівників в обідній залі;  опрацювання інформації щодо кількості дітей, які потребують гарячого харчування(у тому числі дітей пільгових категорій); участь у бракеражі готової продукції (за відсутності медичного працівника); контроль за додержанням дітьми правил особистої гігієни та вживанням готових страв; контроль за санітарно- гігієнічним станом обідньої зали.

        Класними керівниками проводиться роз’яснювальна робота серед учнів та батьків щодо пропаганди гігієнічних основ харчування, та збалансованого харчування. Організовано вільний доступ учнів до питної води під час перебування їх у школі в таких формах: кип’ячена вода у їдальні, чай. Педагогом – організатором школи організовуються вікторини, бесіди для прищеплення культури здорового харчування, етики прийому їжі, профілактики харчових отруєнь та інфекційних захворювань.
       Комірник Райська С.М. складає звіти щодо харчування учнів за бюджетні кошти та подає їх до централiзованої  бухгалтерії відділу освіти, молоді та спорту Ужгородської РДА, дотримується нормативних вимог щодо правильності закладки продуктів; рецептури, технології приготування їжі та видачі страв.

      Дирекцією школи проведено інструктажі на робочому місці з працівниками їдальні з техніки безпеки під час роботи з електрообладнанням, ріжучими інструментами та технології приготування страв; тримається під контролем дотримання санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці всіма працівниками та користувачами продукції шкільної їдальні.

      Заборонено замовляти, приймати та використовувати м'ясо та яйця водоплавної птиці, м'ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю, м'ясні обрізки, субпродукти (діафрагму, кров, легені, нирки, голови тощо), за винятком печінки та язика, а також свинину жирну, свинячі баки, річкову та копчену рибу, гриби, соуси, перець, майонез, вироби у фритюрі, у тому числі чіпси, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральну каву, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів тощо). Заборонено використовувати продукти,  що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти. Оцінка якості продуктів харчування і продовольчої сировини проводиться кухарем за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Продукти приймаються лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість та відповідають вимогам державних стандартів.

       В шкільній їдальні харчується  153 учнів 1-4 класів та пільгових категорій.

      Робота щодо організації харчування у навчальному закладі здійснюється згідно з наказами по школі, які видаються на початку І та ІІ семестру.

         Рівень охоплення учнів безкоштовним харчуванням складає 100%.

 

 

      2.12.Організація виховної роботи в ЗНЗ

Виховна робота в навчальному закладі спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Концепцію виховання дітей та молоді», «Концепцію громадянського виховання», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів в Україні» від 31.10.2011 № 1243.

Виховна робота  спрямована на формування в учнів ціннісного ставлення особистості до суспільства, держави, природи, до себе, до культури та мистецтва, праці, родини. У школі створена система виховної роботи.

Спланована виховна робота в кожному класі, про що свідчать плани виховної роботи класних керівників. Згідно з планами  в класних колективах проводяться цікаві виховні заходи, бесіди зустрічі. Звіти про виховну роботу в класах заслуховуються на засіданнях учнівського активу школи в присутності директора та висвітлюються на сайті відділу освіти.

Планується робота практичного психолога, педагога-організатора.

Є в наявності програми виховання.

Виконання завдань виховної роботи здійснюється за напрямками: «Ціннісне ставлення  до себе», «Ціннісне ставлення  до людей», «Ціннісне ставлення  до природи», «Ціннісне ставлення  до мистецтва»,  «Ціннісне ставлення  до праці»,  «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави», військово-патріотичне виховання,  формування здорового способу життя, превентивне виховання.

4 рази на рік проводяться класні батьківські збори, 2 рази на рік – загальношкільні батьківські збори. Ефективно працюють батьківські активи класів, систематично проводяться засідання Ради школи. За потребою проводяться консультації та бесіди з батьками. 

Постійно відбувається звітування з  питань виховної роботи, підсумки узагальнюються наказами.

У закладі відсутні факти утворення та діяльності організаційних структур, політичних партій, релігійних організацій та воєнізованих формувань, примусового залучення учнів до вступу в будь-які громадські, громадсько-політичні, релігійні та інші організації.

 

 

 

         2.18.Оцінювання навчальних досягнень учнів

Оцінювання навчальних досягнень здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання, розроблених відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти » та наказу МОН молоді та спорту України  від 13 квітня 2011 року № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» та наказу МОН України від 21 серпня 2013 року № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Учителі дотримуються критеріїв оцінювання результатів навчальних досягнень учнів, вмотивовано виставляються тематичні, семестрові та річні оцінки. Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок з урахуванням динаміки особистих навчальних досягнень учня. Тематичні оцінки вчителями школи в основному виставляються об’єктивно, а семестрові оцінки є середніми арифметичними. Оцінювання  контрольних робіт в основному  відповідає оцінкам, виставленим у класні журнали. Записи на сторінках журналів ведуться відповідно до вимог, згідно з Інструкціями  Міністерства освіти і науки України щодо ведення класних журналів.

Зауваження:

1.При виставленні тематичних  оцінок трапляються випадки недотримання об’єктивності оцінювання.

Пропозиції:

  1. Дотримуватися критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до чинних вимог.

 

      2.13.Обізнаність учнів зі статутними нормами ЗНЗ, своїми правами та обов’язками

      Головними документами, які регулюють діяльність навчального закладу є Статут Концівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, Правила внутрішнього розпорядку, єдині правила поведінки для учнів. Щорічно на початку навчального року учні вивчають ці статутні норми, вивчаються правила поведінки, вимоги внутрішньо шкільного контролю Єдині правила поведінки учнів, їх обов’язки розміщені в кожному класному куточку, надруковано в щоденниках.

        

 

Категорія: Додаткова інформація | Додав: konchaza (30.01.2017)
Переглядів: 810 | Рейтинг: 0.0/0
Наша адреса
КОНЦІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Миру, 161

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola


Категорії розділу
Додаткова інформація [3]
Внутрішня система забезпечення якості освіти [10]

Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти