Для маленького школяра, який тільки приступив до освоєння багатогранної шкільної науки, кожен навчальний день повинен приносити щось незвичайне, радісне.
Гра для дитини – це захоплююча навчальна праця, яка манить до себе чимось незвичайним. Так формуються навички працювати а групі, а, коли необхідно, то виконувати індивідуальні завдання
Саме в процесі гри в учнів формуються навички самостійного мислення, розвивається увага й потяг до знань, вміння працювати індивідуально і в колективі
Створення ігрових ситуацій на уроках математики в 1-Б класі (вчитель Микитич М.Ю.) не тільки підвищує зацікавленість маленьких школяриків вивченням «таємниць цариці наук» - математики, але й розвиває кмітливість та спостережливість, вносить різноманітність у навчальну діяльність та знімає втому.
Учні 1-А класу (вчитель Потюк С.В.) в процесі гри вчаться «досліджувати світ», любити природу, спостерігати і пізнавати її таємниці