КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
______ червня 2014 р. №
Про підсумки роботи
з молодими спеціалістами
у І семестрі 2014-2015 н.р.
Згідно з наказом школи № 99 від 01.09.2014 р. «Про організацію роботи з молодими спеціалістами у 2014/2015 навчальному році» робота з початкуючими фахівцями (вчителі англійської мови Хвуст П.Ю.,Тобіяш Є.Ф., Бензо В.Ю., вчитель початкових класів Кіш А.А., вчитель інформатики Леврінц Т.Л., вчитель біології Медве О.В.) протягом І семестру 2014-2015
навчального року проводилася через наставництво та стажування, а також на рівні шкільних методичних об'єднань.
Координували роботу з молодими спеціалістами директор школи Лужецька Н.В.,заступники директора з навчальної роботи Гавій Г.М. та виховної роботи Андрейчак М.В. Ними протягом І семестру навчального року проводилася експертиза створення умов праці для початкуючих педагогічних працівників й визначено науково-методичний рівень проведення ними уроків, занять тощо.
У роботі з молодими спеціалістами протягом поточного періоду використовувалися колективно-групові та індивідуальні форми методичної роботи, надавалась методична допомога адміністрацією під час відвідування уроків. Стажування і наставництво педагогів здійснювали
Шимоня Н.М. - Савко Я.О. , учителя німецької мови;
Кіш Н.А. - Леврінца Т.Л., учителя інформатики;
Андрейчик М.В. – Бензо В.Ю., Хвуст П.Ю., Тобіяш Є.Ф., вчителям англійської мови;
Опаленик В.Ю. - Медве О.В., вчителю біології та основ здоров’я,
Чуп М.С. – Пиді Г.В., Бензо В.Ю., вихователям ГПД.
Даруда Б.В. – Кішу А.А., вчителю початкових класів.
З молодими педагогами було проведено діагностування. За його результатами молодим спеціалістам були надані індивідуальні консультації та блоки психологічних порад: «Пам'ятка молодому вчителеві», «Як організувати урок, підтримати дисципліну та працездатність учнів», «Десять порад молодому педагогу», «Вимоги до сучасного уроку».
Були виявлені помилки, яких припускаються педагоги-початківці, кожному були надані психологічні рекомендації щодо взаємостосунків з учнями, вчителями - колегами, взаємовідносин молодих педагогів між собою, а також щодо підвищення рівня вихованості і загальної культури молодого педагога.
Після вивчення психологічного мікроклімату на уроках молодим фахівцям були надані поради та практична допомога.
На підставі викладеного вищевикладеного
НАКАЗУЮ:
1.Стан роботи з молодими вчителями у І семестрі 2014-2015 н.р. вважати достатнім.
2. Заступникам директора з навчальної роботи Гавій Г.М. та виховної роботи Андрейчик М.В. роботу по наставництву й стажуванню молодих педагогів постійно тримати під особистим контролем.
Протягом року
3. У роботі з молодими спеціалістами активніше використовувати колективно-групові (Методичні об'єднання. Школа молодого вчителя. Тематичні виставки. Дні відчинених дверей. Конкурси педагогічної майстерності. Науково-практичні конференції. Семінари-практикуми.) та індивідуальні (Діагностування, самоосвіта, консультації, співбесіди,
наставництво тощо).
4. Під час відвідування уроків (занять) молодих педагогів (вихователів, керівників гуртків) звертати особливу увагу на необхідність:
- мотивації на кожному уроці (занятті) навчальної діяльності учнів
(вихованців);
- об'єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів (згідно з відповідними критеріями, вміщеними в усіх чинних навчальних програмах);
- дотримання ними та учнями (вихованцями) норм української літературної мови.
Протягом року
5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника з НР Гавій Г.М..
Директор школи Н.В. Лужецька
|