КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
30 травня 2016 р. № 67
Про підсумки вивчення
стану викладання і рівня
навчальних досягнень учнів
з історії України та правознавства
Згідно з перспективним планом адміністративного контролю якості викладання та рівня навчальних досягнень учнів протягом ІІ семестру поточного навчального року в школі вивчався стан викладання історії України, правознавства та рівень навчальних досягнень учнів 9-11-х класів.
Викладання історії України та правознавства в школі здійснюють вчителі Шимоня Н.М. та Даруда Б.В. Шимоня Н.М. викладає історію в класах з українською мовою навчання, а Даруда Б.В. –з угорською.
Контроль передбачав вивчення й узагальнення системи роботи вищезазначених учителів і здійснювався за такими напрямами:
• дотримання вимог державних програм щодо цілей, завдань, змісту навчання історії та правознавства в школі, критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
• наявність та якість поурочних і календарно-тематичних планів;
• відповідність змісту уроків вимогам навчальних програм;
• методика та науково-теоретичний рівень викладання предмета;
• використання відповідних форм і методів обліку навчальних досягнень учнів;
• впровадження активних форм і методів навчання;
• використання наочності, ТЗН і сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі;
• рівень навчальних досягнень учнів.
З метою реалізації такого плану адміністрацією школи було відвідано ряд уроків та позаурочних занять. Було вивчено документацію вчителів, перевірено учнівські конспекти. огляд навчального кабінету. Завдяки цьому отримано необхідну інформацію щодо системи роботи вчителів й організації ними навчально-виховного процесу.
Історія України як навчальна дисципліна дозволяє поглибити знання учнів з минулого своєї Батьківщини, від початків історичного буття і до сучасності, підвищити рівень їхньої загальнокультурної освіти, забезпечує орієнтацію в складному історичному просторі, формує світогляд.
Для більш повного освоєння учнями курсу, поглибленого вивчення окремого історичного матеріалу використовуються різні форми занять, які обираються в кожному розділі довільно: уроки-лекції, обговорення проблем на семінарах, уроки-конференції, індивідуальні консультації, уроки-диспути, наукові доповіді, тематичні огляди, співбесіди, уроки-заліки тощо. У вересні проходив тиждень історії, а в грудні-тиждень правової освіти. Вчителька Шимоня Н.М. двічі за рік приймала слухачів курсів учителів історії та правознавства при ЗІППО, підготувала ученицю 10-б класу Славич Ірину до участі в проекті. Але найкращим результатом роботи вчительки та учнів є щорічні переможці районних предметних олімпіад. У березні з ініціативи відділу освіти Ужгородської РДА проводився моніторинг знань учнів з історії України, який показав, учні нашої школи показали найкращий результат у районі. Узагальнена порівняльна таблиця додається.
Таким чином, вивчення, аналіз і узагальнення отриманої інформації дають можливість констатувати, що викладання історії України проводиться за державними програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України та згідно з інструктивно-методичними рекомендаціями щодо вивчення шкільних дисциплін. Знання учнів у класах з українською мовою навчання високі, з угорською- низькі.
У зв'язку з вищезазначеним
НАКАЗУЮ:
1. Вважати результативною роботу вчительки Шимоні Н.М. щодо забезпечення стабільних знань учнів.
2.Вчителям історії:
2.1. Акцентувати увагу учнів на використанні різних джерел знань, із розумінням їх особливостей, уміння критично оцінювати факти та діяльність історичних діячів.
2.2. Більше уваги приділяти розвитку в учнів умінь аналізувати, висловлювати судження, робити висновки, давати оцінку історичним і правовим подіям, явищам і процесам.
- Дотримуватися систематичності у викладанні, раціонально використовувати робочий час на уроці.
- Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
директора з НР Г.М.Гавій.
Директор школи: Н.В.Лужецька |