КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
__ грудня 2015 р. №______
Про підсумки проведення
контрольних робіт
за І семестр 2015-2016 н.р.
Відповідно до річного плану роботи школи та плану методичної роботи у другій половині грудня 2015 року були проведені контрольні та зрізові роботи з української та англійської мов, математики та історії України у 9-х та 11-х класах. Завдання підбиралися вчителями- предметниками, головами МО, розглядалися і затверджувалися на засіданнях методичних об’єднань.
Текст диктанту з української мови в 9 класі підібраний відповідно до навчальної програми, взятий зі збірника диктантів за 2013 рік. (№11, ст.12). У ньому охоплені відповідні орфограми. Типові помилки: чергування у групах приголосних, орфограми е, и у префіксах, вживання тире і двокрапки в складних безсполучникових реченнях, чергування е з и в коренях слів. Окремі учні допускали помилки в написання великої літери у власних назвах.
Завдання з української мови для учнів 11 класу було підібрано у вигляді творчої роботи, з метою підготовки іх до написання власного висловлювання або есе на ДПА у формі ЗНО. Найбільше помилок допущено при визначенні логічної послідовності тексту та в побудові речень. Не всі учні знають правила вживання розлілових знаків у складних реченнях, правил чергування голосних –е та –и, подовження та подвоєння приголосних тощо.
Підсумки контрольного зрізу з української мови в 9-б класі::
№
|
клас
|
ПІБ вчителя
|
Навчальні досягнення учнів
|
К-сть за списком
|
Всього
писало
|
Почат.
|
Серед.
|
Дост.
|
Високий
|
СНУ
|
1
|
9
|
Костик С.Ю.
|
19
|
11
|
1
|
8
|
2
|
-
|
|
Підсумки контрольного твору в 11-Б класі:
№
|
клас
|
ПІБ вчителя
|
Навчальні досягнення учнів
|
К-сть за списком
|
Всього
писало
|
Почат.
|
Серед.
|
Дост.
|
Високий
|
СНУ
|
1
|
11
|
Федорова О.В.
|
14
|
13
|
3
|
4
|
4
|
2
|
|
Підсумки контрольних робіт із математики:
№
|
клас
|
ПІБ вчителя
|
Навчальні досягнення учнів
|
за списком
|
Писало
|
Почат.
|
Серед.
|
Дост.
|
Високий
|
1
|
9 алгебра
|
Сочка С.І.
|
19
|
11
|
9
|
1
|
1
|
-
|
|
9 геометр.
|
Сочка С.І.
|
19
|
11
|
8
|
3
|
-
|
-
|
2
|
11алгебра
|
Сочка С.І.
|
14
|
9
|
3
|
3
|
3
|
-
|
|
11 геометрія
|
Сочка С.І.
|
14
|
10
|
2
|
6
|
2
|
-
|
Типові помилки, що допустили учні 11 класу при виконанні завдань з алгебри:
визначення властивості степенів та розв’язування логарифмічних рівнянь.
З геометрії найбільше помилок допущено при обчисленні площі многокутників.
Тести з історії України складені вчителем у відповідності до навчальних програм.
Підсумки контрольних робіт з історії України:
№
|
клас
|
ПІБ вчителя
|
Навчальні досягнення учнів
|
за списком
|
Писало
|
Почат.
|
Серед.
|
Дост.
|
Високий
|
1
|
9
|
Шимоня Н.М.
|
19
|
10
|
5
|
4
|
1
|
-
|
2
|
11
|
Шимоня Н.М.
|
14
|
11
|
-
|
3
|
4
|
4
|
Як показав моніторинг знань, умінь і навичок учнів із даних предметів, найнижчі показники в учнів 9 класу: із жодного предмета нема роботи, яка би була виконана на бал високого рівня. Особливо низький рівень знань учнів із математики. Майже всі оцінки за зрізові контрольні роботи тотожні або близькі до оцінок за попередні контрольні роботи, за винятком Куртанича Едуарда, який понизив свій рівень знань на 2 бали: із 6 до 4.
Окремі учні 11 класу понизили рівень знань з алгебри на 1 бал, а з геометрії 2 учні – на 2 бали: Іванова Рената з 6 до 4, Русин Олександр із 8 до 6.
Враховуючи зазначене,
1.Учителям історії, математики, української та англійської мов:
1.1. Спланувати роботу з учнями, які потребують допомоги, а саме з учнями, які засвоїли навчальну програму за І семестр 2015-2016 навчального року на елементарному рівні.
1.2. Зробити поелементний аналіз помилок, які були допущені учнями під час виконання контрольних робіт та написання контрольних робіт.
2. Заступникові директора з НР Гавій Г.М..:
2.1.Провести контрольні роботи з математики та контрольні диктанти з української мови у травні 2016 року та оприлюднити результати.
2.2.Зробити порівняльний аналіз навчальних досягнень за результатами контрольних робіт, проведених у грудні 2015 р. і травні 2016 року у вигляді діаграм.
Директор школи: Н.В. Лужецька |