П`ятниця, 26.04.2024, 07:54Вітаю Вас Гість | RSS
Концівський ліцей
 з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 188
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Додаткова інформація » Додаткова інформація

Самоаналіз діяльності Концівської ЗОШ Частина ІІ

Учнівський колектив

На початок 2016-2017 навчального року в школі навчаються 287 учнів, кількість класів 18. З них 1-4 класів – 8, в них навчається 140 учень, 5-9 класів – 8, в них навчаються 131 учнів, 10-11 класів – 2, в них навчаються 16 учнів.

 

    2.5. Проходження педагогічними працівниками атестації

 

Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого наказом Міністерства науки і освіти України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованим у Міністерстві  юстиції України 14.12.2010 за № 1255/18550 (зі змінами). Плани атестації за останні п’ять років виконуються у повному обсязі. Своєчасно складаються характеристики педагогічних працівників, оформляються атестаційні листи,  які видаються кожному під підпис. Перспективний план атестації педагогічних працівників розроблений до 2018 року. Засідання атестаційної комісії проводяться згідно з графіком, своєчасно оформлюються протоколи засідань. У плані роботи навчального закладу відображено алгоритм проведення атестації педагогічних працівників, план роботи атестаційної комісії на поточний рік.

Педагогічні працівники Концівської ЗОШ І-ІІІ ступенів проходять атестацію   своєчасно,  згідно з перспективним  та річним планом.

Рівень проходження атестації педагогічних працівників складає 100%, що відповідає високому рівню.

 

  1. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників

 

Відповідно до п.1.7. Типового положення про атестацію педагогічних працівників України умовою атестації є підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Мета проходження курсової підготовки – це підвищення рівня кваліфікації, рівня професійної компетентності педагогічних працівників. Цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів – одне з головних завдань розвитку освітньої системи закладу. Проходження курсової підготовки педагогічних працівників здійснюється згідно з перспективним та річним планом проходження курсів. Вчителі школи своєчасно проходять курсову підготовку

 

Внутрішньошкільний контроль:        

 

           У навчальному закладі створена система внутрішньошкільного контролю за виконанням навчальних планів і програм. Упродовж навчального року аналізується їх стан виконання, результати узагальнюються наказами по школі у кінці І семестру та навчального року. Питання розглядаються на нарадах при директорові, засіданнях педагогічної ради.

        Постійна увага адміністрацією школи приділяється результативності та якості знань учнів, здійсненню моніторингу навчальних досягнень учнів.

В основу управлінських рішень покладено порівняльний аналіз стану організації навчально-виховного процесу за семестр, за рік, аналіз моніторингу якості знань учнів з навчальних предметів та рейтинг класів.

         У навчальному закладі розроблена циклограма основних наказів, яка відповідає  діючим нормативним документам та вимогам.  Згідно з циклограмою у школі своєчасно видаються накази з навчально-виховної та господарчої діяльності.  Адміністрація  школи дотримується вимог щодо оформлення  ділової документації: грамотно складається аналітична частина, відстежується зв’язок  розпорядчої частини зі змістом констатуючої.

          В управлінській діяльності навчального закладу впроваджуються інноваційні педагогічні технології , а саме:

 -використання  ІКТ ;

 -проведення моніторингу навчальних досягнень учнів школи та рейтингування класів;

 -оцінка професійної діяльності вчителів через складання портфоліо;

 -розширення інформаційного та управлінського поля адміністрації школи  через сайт школи;

 -взаємозв’язок з освітніми керівними установами  через електронну пошту;

 -нові форми проведення педрад, ШМО, науково – практичних семінарів (круглі столи, презентації, ділові ігри).

         Контроль за якістю навчально-виховного процесу здійснювався відповідно до плану роботи навчального закладу.

          Об’єктами внутрішньошкільного контролю в закладі є такі види освітньої діяльності: охоплення навчанням, стан викладання навчальних предметів, рівень навчальних досягнень учнів, якість ведення шкільної документації,виконання навчальних програм, робота шкільних методичних об’єднань, якість виховної роботи.

           Розроблено план внутрішньошкільного контролю за всіма аспектами освітньої діяльності та перспективний план вивчення стану викладання навчальних предметів.

Основні аспекти роботи педагога, що підлягають контролю:

  • дидактична діяльність;
  • виховна діяльність;
  • рівень педагогічної майстерності;
  • робота з шкільною документацією;
  • дотримання санітарно-гігієнічного режиму;
  • організаційно-управлінська діяльність.

Основні форми внутрішнього контролю такі:

  • адміністративний;
  • колективний;
  • взаємоконтроль;
  • самоконтроль.

В школі наявний затверджений графік внутрішнього контролю на

2016-2017 н.р.  В роботі використовуються різноманітні форми обговорення від педрад до співбесід. До внутрішнього контролю адміністрацією залучаються педагоги,  батьки, громадськість. Для підвищення ролі взаємодопомоги, взаєморозвитку та обміну досвідом проводиться взаємоконтроль у вигляді взаємовідвідування уроків, наставництва.

Відповідно до плану вивчення стану викладання предметів державного компонента у 2014 – 2015 н.р., затвердженого наказом № 120 від 19.09.2014 року у жовтні 2014 року вивчалося питання  планування виховної роботи та якості її виконання. З цього питання видано наказ, в якому проведено аналіз планування виховної роботи, дані практичні рекомендації щодо покращення її якості та відзначено кращих педагогів (наказ № 136 від 30.10.2014 року).

         В листопаді 2014 року вивчався стан викладання музичного мистецтва (наказ № 141 від 17.11.2014 року). В грудні 2014 року вивчався стан викладання української мови та літератури в 6 та 11 класах (наказ 156 від 18.12.2014 року), а також стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з трудового  навчання (наказ № 06 від 06.01.2015 року).

         В січні 2015 року було вивчено стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 1-9 класів з математики (наказ № 12 від 26.01.2015 року).

         В лютому 2015 року – стан викладання художньої культури (наказ № 16 від 02.02.2015 року).

В квітні 2015 року – стан навчання та рівень навчальних досягнень учнів початкових класів з природознавства та курсу «Я і Україна» (наказ № 102 від 18.06.2015 року).

В травні 2015 року – стан викладання німецької мови (наказ № 103 від 18.06.2015 року).

         За формами внутрішнього контролю проводився: адміністративний, колективний, взаємоконтроль та самоконтроль. Значна увага приділялася вивченню методики викладання нового матеріалу, організації самостійної роботи на уроці, відповідності змісту уроку навчальним програмам, раціональному використанню робочого часу на уроці.

         Згідно плану методичної роботи протягом навчального року проводилися предметні тижні, методичні декади, місячники з метою презентації педагогічного досвіду вчителів школи, сприяння тісному співробітництву між різними категоріями педагогічних працівників, підсумки яких оформлені наказами:

  • наказ № 137 від 03.11.2014 року «Про підсумки проведення Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек»
  • наказ № 154 від 12.12.2014 року «Про підсумки проведення Всеукраїнського тижня правової освіти»
  • наказ № 39 від 23.03.2015 року  «Про підсумки тижня спортивно-естетичного виховання»
  • наказ № 43 від 24.03.2015 року «Про підсумки місячника педагогічної майстерності»
  • наказ № 57 від 27.04.2015 року «Про підсумки проведення Дня фізичної культури і спорту»
  • наказ № 68\а від 29.04.2015 року «Про підсумки проведення Шевченківських днів»
  • наказ № 71 від 12.05.2015 року «Про підсумки проведення тижня світової літератури та іноземних мов»
  • наказ № 74 від 15.05.2015 року «Про підсумки проведення Дня ЦЗ»
  • наказ № 75 від 22.05.2015 року «Про підсумки тижня молодого вчителя»

 

З метою чіткої організації на сучасному рівні роботи з молодими

вчителями, орієнтованої на підвищення рівня їхньої психолого-педагогічної, загальнокультурної, фахової й методичної підготовки організовано роботу постійно діючого семінару з вивчення актуальних питань педагогіки та психології  та школи молодого вчителя «Ділог» (керівник Гавій Г.М.). Згідно наказу № 99 від 01.09.2014 року призначено наставників молодим учителям. Підсумки роботи підбито наказом № 77 від 25.05.2015 року «Про підсумки роботи з молодими спеціалістами».

 

         Відповідно до наказу № 98 від 01.09.2014 року «Про структуру методичної роботи» в школі створено 6 методичних об’єднань та методична рада з метою цілеспрямованої методичної роботи школи, для забезпечення її колективного керівництва. Підсумки  за 2014-2015 н.р. підведено у наказі № 100 від 18.06.2015 року «Про підсумки методичної роботи».

 

         Дирекція школи контролює також ведення шкільної документації педагогами. Так, видаються накази по підсумкам перевірки  ведення журналів,  учнівських зошитів,  поурочних планів учителями. За підсумками видано накази:

  • наказ № 132 від 30.10.2014 року «Про підсумки ведення шкільної документації»
  • наказ № 164 від 25.12.2014 року «Про стан ведення учнівських зошитів у початкових класах»
  • наказ № 169 від 30.12.2014 року «Про стан ведення поурочних планів учителями у І семестрі 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 170 від 31.12.2014 року «Про підсумки перевірки класних журналів у І семестрі 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 63 від 24.04.2015 року «Про підсумки перевірки ведення класних журналів»
  • наказ № 78 від 25.05.2015 року «Про стан ведення учнівських зошитів у початкових класах»
  • наказ № 99 від 17.06.2015 року «Про підсумки ведення журналів ГПД, гурткової роботи та класних журналів 1-11 класів»

 

           Правильна організація навчально-виховного процесу забезпечує результативність навчання учнів. Дирекцією видано накази:

  • наказ № 135 від 30.10.2014 року «Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 171 від 31.12.2014 року «Про результати проведення контрольних робіт за І семестр 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 79 від 25.05.2015 року «Про результати перевірки техніки читання учнів 2-4 класів у ІІ семестрі  2014-2015 н.р.»
  • наказ № 80 від 26.05.2015 року «Про результати проведення підсумкових контрольних робіт у ІІ семестрі 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 83 від 28.05.2014 року «Про результати проведення ДПА в 4-х класах 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 86\а від 28.05.2015 року «Про підсумки проведення ДПА в 11 класі у 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 91 від 09.06.2015 року «Про підсумки проведення ДПА  в 9 класі у 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 98 від 17.06.2015 року «Про підсумки роботи з обдарованими учнями у 2014-2015 н.р.»

 

Адміністрацією школи вивчається виконання педагогічними

працівниками вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, повного та якісного виконання змісту і обсягу навчальних дисциплін, визначених робочими навчальними планами і освітніми програмами. Протягом року були видані накази:

  • наказ № 169 від 30.12.2014 року «Про виконання навчальних планів та програм за І семестр 2014-2015 н.р.»
  • наказ № 82 від 28.05.2015 року «Про виконання навчальних планів і програм за 2014-2015 н.р.»

 

З метою дотримання здорових і безпечних умов праці, норм і правил

техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в школі організована робота з охорони праці (наказ № 100 від 01.09.2014 року «Про організацію роботи з охорони праці у 2014-2015 н.р.») З працівниками школи, учнями 1-11 класів проводяться відповідні інструктажі з питань охорони праці, пожежної безпеки, вступного інструктажу та інструктажу на робочому місці.

Згідно наказу № 160 від 19.12.2014 року «Про проведення навчання і перевірки знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності працівників школи»  було проведено навчання і перевірку знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності працівників школи з 29 грудня 2014 року до 09 січня 2015 року та здійснено перевірку знань за затвердженими тестовими завданнями 09 січня 2015 року, про що складено відповідний протокол.

Наказом № 05 від 06.01.1015 року затверджені інструкції з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.

   

Підсумки перевірок заслухано на нарадах при директорові, засіданнях методичних об’єднань, оперативних нарадах, складено довідки, протоколи, накази по школі.

Щорічно директор школи звітує перед трудовим колективом  та батьківською громадськістю навчального закладу.

 

 

Підсумки методичної роботи за 2014-2015 н.р.

   Згідно з робочим навчальним планом,  навчальні заняття в школі були організовані за семестровою системою. Впродовж навчального року для учнів проводились осінні, зимові та весняні канікули. Школа працювала  за п’ятиденним робочим тижнем. Викладання навчальних дисциплін здійснювалось  відповідно до мови навчання: 1-9 класи – українською та угорською, 10, 11 – українською мовою.

 

    Повноцінність загальної середньої освіти забезпечувалось реалізацією як    інваріантної, сформованої на державному рівні, обов’язкової для всіх учнів, так і варіативної складової частини навчального плану, в якій передбачені обов’язково-вибіркові та додаткові години  на роботу із здібними учнями.

 

    Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів у навчально-виховний процес», та виконання таких завдань:

   - підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

   - удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників       шляхом організації роботи школи  молодого учителя,  учителів-предметників, творчих груп учителів, проведення методичних тижнів, декад;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед  учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

- розвиток учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;

- підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

- забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;

- підвищення іміджу навчального закладу.  

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли заступник директора школи з НР,  керівники шкільних методичних об’єднань, секретар атестаційної комісії. 

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:  

- шляхи реалізації науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження інтерактивних методів у навчально-виховний процес»;

-  схвалення  програм з предметів, курсів за вибором, факультативів, гуртків, затверджених МОН.

-   підготовка та проведення педагогічних рад школи.

- організація та здійснення тематичного обліку знань учнів. Форми тематичних атестацій;

- аналіз результативності виступу учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;

- підведення підсумків методичної роботи за 2014-15 н.р. та прийняття рекомендацій щодо організації методичної роботи у 2015-2016 н.р.

         Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, інших методичних заходів.

         Методичний кабінет забезпечував науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів. На базі методичного кабінету проходили стажування молоді спеціалісти, було організовано роботу шкільної атестаційної комісії, ради методичного кабінету. Вивчалися такі питання: надання якісних освітніх послуг, результати участі учнів школи в предметних олімпіадах та конкурсах, працевлаштування випускників та результати ЗНО, адаптація учнів 1-х, 5-х класів, «Тематичний облік навчальних досягнень учнів. Форми тематичних атестацій», «Самоосвіта педагогічних працівників навчального закладу». За результатами вивчення узагальнені матеріали, розроблені рекомендації щодо усунення виявлених недоліків. 

Протягом 2014-2015 н.р. було організовано роботу 6 методичних об’єднань вчителів,  затверджено плани роботи, науково-методичні проблеми, над якими працювали вчителі, МО, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання.

         Згідно з річним планом роботи протягом року проведено предметні декади, тижні. Було складено план, вчителі проводили різноманітні позаурочні заходи з учнями, інтелектуально-розважальні ігри.

            Аналізуючи діяльність школи слід відмітити, що педагогічним колективом досягнуто  якісних результатів навчання і виховання: проблема результативності навчально-виховного процесу, загальна характеристика його продуктивності, їх оцінювальний контроль,   система роботи вчителів, практичне спрямування уроків були під постійним контролем адміністрації.  На  педагогічній  раді  проведено  творчий  звіт  вчителів, які  атестувались.

         Так. протягом навчального року активно працювали всі М\О. Проходили такі предметні тижні:

1) тиждень спортивно-естетичного циклу (відкриті уроки з музики в 7-Б класі та  трудового навчання в 9-Б класі-вч. Рендер Я.І. та Стадник В.В.; спортивні змагання з волейболу);

2) тиждень світової літератури. У плані тижня були конкурси ребусів і кросвордів для учнів 7-10 класів,  іллюстрацій до творів світової літератури для учнів 7 класу (вч. Г.М.Гавій) та стіннівок «Сторінками літературних творів» для учнів 5-8 класів (вч. Савко Я.О., Чуп.М.С.); відкритий урок із світової літератури в 7-Б класі «Доля людини і людства в оповіданнях Г.Белля і М.Шолохова» та позакласний захід «Засідання Нобелівського комітету» для учнів 10-11 класів (вч.Г.М.Гавій)

Предметні декади:

  1. З 08 по 15 грудня 2014 року – декада правових знань;
  2. У лютому – декада початкової освіти (навчальні, позакласні заходи+тиждень здоров’я і спорту) – звіти на веб-сайті школи.
  3.  21 лютого вчителі-філологи провели у школі заходи до Міжнародного дня рідної мови (звіт на сайті), а в березні (з 02.03 по 13.03.2015р.) проходила декада гуманітарних дисциплін, протягом якої були проведені відкриті уроки: урок-реквієм з історії України в 10-Б класі (вч. Шимоня Н.М.), з української мови в 6-Б класі (вч. Добош В.Т.), ряд з заходів з нагоди відзначення 201-річниці від дня народження Великого Кобзаря відкрите заняття в 5-Б класі “Тобі, Тарасе!...” (С.Ю. Костик), конкурс тематичних стінгазет (класні керівники 5-11 класів), конкурс інсценізованої поезії Великого Кобзаря  (Я.І.Рендер, М.С.Чуп, Е.Г. Бардош, М.Ю. Микитич, О.М. Орнст,  студентка-практикантка С.В. Потюк), конкурс ілюстрацій до творів Т.Г.Шевченка (Н.В.Горгош), конкурс презентацій “Наш Тарас” (М.І. Солонтай, Н.А. Кіш, О.В.Федорова), загальношкільне свято “Слово й пісня Шевченка єднає нас (Я.І.Рендер, О.В.Федорова), конкурс творчих робіт та авторської поезії “Вклонімось низько батькові Тарасу!» У шкільній бібліотеці оформлено тематичну виставку книг “Читаємо про Т.Г.Шевченка”, організовано благодійну акцію-гала-концерт “Учімось у Тараса Шевченка творити добро” по збору коштів на допомогу пораненим захисникам територіальної цілісності України. Вчитель історії провела виховне заняття “Тернистий шлях до незалежності України ”.  Важливим етапом у проведенні декади був період організації та проведення літературного конкурсу художнього читання творів Кобзаря “Живий Шевченко серед нас” . Переможці І туру конкурсу Костів Іванна та Ковтан Діана стали призерами ІІ (районного) туру, виборовши там почесні ІІ місця. 
  4. Дуже змістовним і насиченим був план декади природничо-математичних дисциплін. Вчителька біології та географії Опаленик В.Ю. підготувала для учнів 6-Б класу презентацію «Сторінками Червоної книги», вчителька математики Сочка С.І. провела показовий урок з геометрії у 7-Б класі. 17 лютого семикласники стали учасниками інтегрованого уроку – подорожі з кімнатними рослинами  (уроки біологія – хімія) , а між учнями  9-11 класів відбулася гра-змагання «Найрозумніший біолог».

Вразила своєю актуальністю і змістовним наповненням конференція імітованих міжнародних учених та лікарів на тему «Що обирати – куріння чи здоров’я?», що пройшла в 18 лютого 2015 року у 9-Б класі на уроці з основ здоров’я (вчитель Опаленик В.Ю.)  Дуже цікаво  проходив хіміко-біологічний КВК між командами вчителів та учнів.

А в останній день тижня юні біологи шукали скарби. Щоб отримати ключ – підказку, на кожному етапі гри шукачі скарбів повинні були виконати досить складні завдання та назвати координаторам пароль. Школа перетворилася на такий собі форт Буаяр. 

Завершенням декади став ряд проведених занять із хімії (вчитель Лужецька Н.В.): 24 лютого 2015 року – відкритий урок в 11-Б на тему «Глюкоза – представник вуглеводнів», на якому було розглянуто фізичні та хімічні властивості глюкози. 26 лютого 2015 року – гостьовий урок з на тему «Кисень – це речовина навколо якої обертається земна хімія» для учнів 4 та 7 класів. Учні 4 класу продемонстрували свої знання про кисень як частину повітря, учні 7 класу розповіли про властивості речовини – кисень, ознайомилися з добуванням кисню в лабораторії та його хімічними властивостями. До учнів 5,6 класів у гості завітала Королева Хімія (учениця 7 класу Ковтан Діана). Вона ознайомила присутніх з основами цікавої науки, яку вони почнуть вивчати у 7 класі. На захід «Моє перше знайомство з хімією» завітали також професор Крейд (учень 7 класу Рябець Богдан) зі своїми помічниками Атомом (учнем 7 класу Янцом Максимом) та Воднем (ученицею 7 класу Костів Вікторією).  Гості розповіли учням про  цікаве відкриття хімічного елемента Іод, склад та властивості морської води, поширення хімічних елементів у природі тощо. На  завершення декади природничо-математичних наук для учні 7-11 класів була проведена «Інтелектуальна гра Хіміко-екологічний мікс». 

   Важливе місце серед групових форм методичної роботи посідає робота з учителями – початківцями у Школі молодого вчителя (ШМВ) «Діалог» .

Мета роботи ШМВ: створювати умови для якісного освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально – виховного процесу; здійснювати керівництво діяльності педагогічних працівників; створювати умови для становлення педагогічної майстерності, безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації, підвищення педагогічної компетенції.

Задачі, які стоять перед школою молодого вчителя:

     1.  Формувати й виховувати у молодих учителів потребу у неперервності освіти, сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності;

    2.            Реалізовувати знання, отримані в процесі самоосвіти;

    3. Допомагати молодим вчителям впроваджувати сучасні підходи й передові  технології в освітній процес.

З метою надання молодим колегам методичної допомоги та адаптації їх у новому колективі наказом по школі 01.09.2014р. № 99  їм призначено наставників із числа досвідчених учителів:

Шимоню Н.М. – Савко Я.О. , учителю німецької мови;

Кіш Н.А. -  Леврінцу Т.Л., учителю інформатики;

Андрейчик М.В. – Хвуст П.Ю., Тобіяш Є.Ф., вчителям англійської мови;

Опаленик В.Ю. – Медве О.В., вчителю біології та основ здоров’я,

Даруду Б.В. – Кішу А.А., вчителю початкових класів.

            У січні 2015 року до когорти молодих спеціалістів долучився молодий учитель фізкультури Поляк Т.Ю. Йому призначено наставницю Єрьоміну О.М.

Протягом навчального року молодим педагогам надавалась методична допомога,  було проведено діагностування. За його результатами молодим спеціалістам були надані індивідуальні консультації та блоки психологічних порад:  «Пам'ятка молодому вчителеві», «Як організувати урок, підтримати дисципліну та працездатність учнів», «Десять порад молодому педагогу», «Вимоги до сучасного уроку».

Щоб молоді колеги могли набиратися досвіду, для них організовувалися відкриті уроки та інші показові заходи досвідчених колег. Було організовано місячник передового педагогічного досвіду, після якого вчителі – початківці показали, чого змогли навчитися. Слід відзначити високу активність молодої вчительки німецької мови Савко Я.О. Вона організувала виставку –конкурс тематичних газет між учнями 5-6 класів під час тижня світової літератури, провела хороший відкритий урок з німецької мови «Усі пори року», позакласний захід-вікторину з німецької мови між учнями 5-6 класів, спільно з керівником театрального гуртка Я.І. Рендер підготувала сценку «Попелюшка» німецькою мовою.

 Перший рік працює в школі вчитель інформатики Леврінц Т.Л., але показав велике прагнення стати справжнім фахівцем. Його відкритий урок у 6-Б класі сподобався всім присутнім. Провели уроки з англійської мови вчителі Тобіяш Є.Ф. та Хвуст П.Ю. (відповідно у 10-Б та 4-Б. класах).

На базі нашої школи також проходили районні семінари – практикуми:     -       учителів предмету «Захист Вітчизни» (12 грудня 2014 року);

  • заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів з  питань національно-патріотичного виховання учнів (22 жовтня 2014 року);
  • відповідальних за ЗНО (5 січня 2015року),

а також   обласний семінар керівників районних (міських) методичних об’єднань шкільних бібліотекарів та методистів з бібліотечних фондів районних (міських) методкабінетів відділів (управлінь) освіти райдержадміністрацій та міськвиконкомів   (31.10.2014 року). Про нові можливості технологій  веб -2.0 у шкільній бібліотеці присутні довідалися з доповіді кандидата фізико-математичних наук, заслуженого вчителя, завідуючої кафедрою природничо-математичної освіти та інформаційних технологій Орос Н.М., виступів методиста ЗІППО Турок К.Ю.  У роботі семінару взяли активну участь Михайлишина М.І., начальник відділу освіти Ужгородської райдержадміністрації, І.І.Берец, заступник голови Ужгородської райдержадміністрації, Хланта І.В, доктор мистецтвознавства, кандидат філологічних наук, заслужений діяч мистецтв України, відомий письменник-етнограф, фольклорист Закарпаття.

Свідченням ефективності методичної роботи є високі показники наших учнів на олімпіадах і конкурсах. Протягом  2014-2015 н.р. наша школа має 11 призерів районних олімпіад:

українська мова та література -3 (1, 2 і 3 місця);

історія України -2 (1 і 2 місце);

хімія – 1 (3 місце);

інформатика-1 (2 місце);

технології-2 (1 і 2 місця);

екологія-1 (1 місце)

англійська мова – 1 (3 місце)

На обласній олімпіаді з технології учень 10-Б класу Кучмаш Олександр зайняв 2 місце (учитель Стадник В.В.)

Крім того, учні нашої школи вибороли призові місця на конкурсах:

Конкурс ім.П.Яцика- 2 призери (2 і 3 місця).

Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка – 2 (обидва 2-і місця).

Творчий конкурс “Ви перемогли – ми пам’ятаємо”-1 місце.

Конкурс – захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України – 1 місце.

Конкурс – захист науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України  зайняв 3 місце в області. (кер. Андрейчик М.В.)

Відповідно до  вимог державного стандарту початкової освіти вівся контроль техніки читання  у початкових класах. Проаналізовано дві сторони читання:  смислову і технічну.  У більшості випускників 4 класу з українською мовою навчання темп читання наближається до природного: 90-100 слів за хвилину, провідним способом є читання  цілим словом та групою слів. Проте  багато  дітей допускають помилки при читанні,  припускалися неточності при інтонування тексту.  перевірка  смислової  складової  показала, що  переважна більшість дітей розуміють текст, правильно визначають головну думку твору, можуть переказати близько  до тексту, добре справилися з творчим завданням. 11 учнів  1-Б класу під керівництвом  вчительки  Микитич М.Ю. протягом навчального року опановували  навчальну програму.  На кінець навчального року  маємо  такі результати  з  читання :   при нормі 20-30 слів,  всі учні  читають більше  20 слів за хвилину, що  є  показником  високого рівня. Учні всіх класів з угорською мовою навчання показали дуже низький рівень знань з усіх предметів.

          Не малу роль у становленні особистості, у розкритті творчих здібностей відіграє виховна робота. Участь в театралізованих дійствах гуртка «Храм душі», робота у танцювальному гуртку та гуртку «Чарівна шкатулка» готує дитину до контактів із зовнішнім світом.

У 2015-2016 н.р. методичному кабінету необхідно розробити програму організації роботи з обдарованими дітьми, створити умови для активного залучення учнів до процесу самоосвіти, удосконалення вмінь і навичок самостійної роботи, організації науково-дослідницької роботи учнів; розробити методичні рекомендації щодо планування роботи педагога над темою самоосвіти, продовжувати роботу щодо впровадження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів, вивчення та узагальнення ППД, спланувати вивчення питання адаптації учнів 5-х, 10-х класів.

         У 2015-2016 н.р. ШМО, творчим групам учителів-предметників необхідно чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми, працювати над підвищенням рівня якості знань учнів, продумувати науково-теоретичні питання для обговорення на засіданнях стосовно реалізації науково-методичних проблем.

         На початок 2014-2015 н.р. якісний склад педагогічного колективу становив:  

спеціаліст вищої категорії– 20 чол, що складає 54%

спеціаліст І категорії– 2 чол, що складає 5%

спеціаліст ІІ категорії– 1 чол, що складає 3%

спеціаліст – 15 чол, що складає 38%

9 вчителів школи мають звання “Старший учитель”, 1 – вчитель-методист, 1-  Відмінник освіти.

         Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, районних і обласних семінарів, навчання на курсах підвищення кваліфікації, а також в рамках атестації. 4 педагогів школи пройшли курси підвищення кваліфікації, 5 (14% педколективу) педагогічних працівників – атестацію. З них 2 – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 – підтверджені кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель», 1 – підтверджені кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «вчитель-методист», 1 – підтверджено 9 кваліфікаційний розряд та педагогічне звання «старший вчитель».

 Зауваження:

  1. Не систематично здійснюється робота щодо впровадження ефективного педагогічного досвіду.

Пропозиції:

  1. Активізувати роботу щодо впровадження ефективного педагогічного досвіду.

 

Відповідно до навчального плану роботи школи за рахунок варіативної складової навчального плану було організовано факультативні заняття з інформатики, історії, української мови; організовано роботу гуртків, до участі в яких залучено здібних школярів. На заняттях учні поглиблено опрацьовували навчальний матеріал з предметів, розв’язували олімпіадні завдання. 

Порівняльний аналіз участі учнів в олімпіадах з базових дисциплін у 2010 -2015 рр.

Навч.

Рік

Укр.,

 конк. нг П.Яцика

Право

знав.

Гео

гр

Істор.

Біо

лог.

Хімія

Труд.

Навч

Інф.

Фізи

ка

 

Фіз-вих

Образтв.

м-во

Всього

2010-2011

1 р., 1 р.,

2 р., ІІ р.

І р.

ІІ р.

ІІ р.

І р.

1 р. презент

І р.; І р.

ІІ нгл.

 

 

 

1 р., ІІ р.

5 р. конк.

8 олімп

2011-2012

 2 р., 2 р.

ІІ р.

 

І р., ІІІ р.

 

ІІІ р.

І р.

 

ІІ р.

 

 

2 р. конк.

6 олімп

2012-2013

2 р., 2 р.,

 ІІ р., ІІ р.

ІІ р.

ІІ р.

ІІ р.

І р., ІІІ р.

ІІІ р.

І р.,

ІІ нгл.

ІІ р.

ІІІ р.

ІІІ р.

 

2 р. конкур

13 олімп

2013-2014

2р.2р. 2 р.

1 р.

1 р.

1 р, 2 р.

ІІ р

ІІІ р.

1 р., 2р.

ІІ р.

ІІІ р.

ІІІ р.

 

2 р. конк. 12 олімп

2014-2015

1р.,2р. 3р., І,ІІ,ІІ,ІІІр

-

-

І р., ІІ р.

1р., ІІІ нгл еко

лог

ІІІ р.

І, Іір.,

ІІІ обл

ІІ р.

-

-

ІІІ р. нгл.. мова-

7 р.к., 11 олімп.

 

 У конкурсі «Кенгуру -2014» 3 учнів показали високий рівень, 12 учнів- добрий рівень. 1 учень показав високий рівень, 10 – добрий рівень у конкурсі «Левеня-2014» .

Зауваження:

  1. Мала кількість учнів – переможців ІІ етапу учнівських олімпіад.

Пропозиції:

  1. Підвищити якість підготовки учнів школи до предметних олімпіад.
Категорія: Додаткова інформація | Додав: konchaza (30.01.2017)
Переглядів: 495 | Рейтинг: 0.0/0
Наша адреса
КОНЦІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ХОЛМКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ 
УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ 
НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Миру, 161

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola


Категорії розділу
Додаткова інформація [3]
Внутрішня система забезпечення якості освіти [10]

Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти