ПАСПОРТ КАБІНЕТУ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ - Кабінет світової літератури - Кабінети - Каталог статей - Концівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Понеділок, 05.12.2016, 18:34Вітаю Вас Гість | RSS
Концівська З О Ш І-ІІІ ступенів з українською та угорською мовами викладання
Меню сайту
Пошук
Кнопка сайту

[ Отримати код:]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 110
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Географія сайту
Потрібно знати!!!

Канікули:

Осінні: з 29.10 по 04.11
Зимові: з 29.12 по 13.01
Весняні: з по


Навчальний рік закінчується:

для 1-8-х та 10 класів -
для 9-х класів -
для 11-х класів -


ДПА:

для 4-х класів - з по
для 9-х класів - з по
для 11-х класів - з по


ЗНО:

з по

Погода!!

Каталог статей


Головна » Статті » Кабінети » Кабінет світової літератури

ПАСПОРТ КАБІНЕТУ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Площа кабінету   -   54   м.кв.

Вікна -    3 шт.

Аптечка -    1 шт.

Робочих учнівських місць -    22

Робоче місце вчителя -   1 вчительський стіл

МЕТА І  ЗАВДАННЯ КАБІНЕТУ
 СВІТОВОЇ  ЛІТЕРАТУРИ



    МЕТА:  сприяти покращенню викладання світової літератури, організації позакласної роботи, виховувати в учнів  любов до книги, розвивати  почуття прекрасного.




    ЗАВДАННЯ:
1.    Створити умови для індивідуального та диференційованого навчання учнів.
2.    Організувати позакласну роботу із світової літератури.
3.    Полегшити роботу вчителя при підготовці до занять.
4.    Сприяти підвищенню  наукового та методичного рівня вчителя.

ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ОСНОВНІ
НАПРЯМКИ РОБОТИ КАБІНЕТУ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ


1.    Завданням кабінету є створення і забезпечення методичних передумов для формування інформаційної культури учнів, стимулювання їх навчальної діяльності за допомогою новітніх технологій.
2.    Заняття у кабінеті забезпечують формування творчої особистості, розвиток  в учнів теоретичного мислення, пам’яті, уяви, грамотності, вироблення навиків виразного читання.
3.    Для розвитку творчих здібностей обдарованих дітей проводити додаткові заняття з літератури, конкурси, брейн-ринги.
4.    З метою розвитку в учнів поетичних здібностей влаштовувати очні та заочні зустрічі з поетами і письменниками.
5.    Систематично проводити додаткові заняття, надавати консультації як сильним учням, так і слабовстигаючим.
6.    Використовувати і розвивати різні форми і методи навчання.
7.    Організовувати самостійну роботу учнів у кабінеті.

ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
КАБІНЕТУ СВІТОВОЇ  ЛІТЕРАТУРИ



    Кабінет закріплений за учнями 8-Б класу.
         Кількість учнів – 22.
    У кабінеті проводяться навчальні уроки, факультативи, позакласні  заняття.
Тривалість навчального процесу: поч.9.00– закінч.15.20 год. к.ч.



МАТЕРІАЛЬНЕ
ОСНАЩЕННЯ КАБІНЕТУ СВІТОВОЇ  ЛІТЕРАТУРИ


    Для зберігання навчально-методичних та наочних посібників в кабінеті є
- чотири шафи;
- робочий стіл вчителя;
- стілець вчителя;
- 11 двомісних учнівських парт;
- 22 учнівські стільці;
- класна трьохсекційна дошка;
- стенди;
- портрети письменників.



НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КАБІНЕТУ СВІТОВОЇ  ЛІТЕРАТУРИ



У кабінеті зберігаються і використовуються:
-    навчальні програми із світової літератури;
-    відповідні підручники для додаткового читання та навчальні посібники;
-    художня та методична література;
-    розробки уроків та позакласних заходів;
-    тематичні папки;
-    роздатковий матеріал;
-     взірцеві творчі роботи учнів;
-    ілюстрації та учнівські малюнки до вивчених творів;
-    учнівські ребуси та кросворди до вивчених творів.




РАДА  КАБІНЕТУ




ЗАВІДУВАЧ                                                                     ГАВІЙ Г.М. – вчитель
                                     світової літератури

ЧЛЕНИ РАДИ:                                                                           КОСТИК С.Ю. –
                                                                                          бібліотекар


                                      РОМАН ОЛЕСЯ,   
                                      РЕГА МАР’ЯНА -
                                             учениці 8-Б класу



ЗВІТ ПРО РОБОТУ КАБІНЕТУ
СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ
КОНЦІВСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

    Кабінет світової літератури як такий створений у 2009 році.
    Навчально-методична база кабінету щорічно поповнюва -тиметься
-    роздатковим матеріалом;
-    ілюстраціями до художніх творів;
-    тематичними таблицями;
-    тематичними папками;
-    матеріалами  відкритих  уроків, семінарів, конференцій.
-    навчальною та художньою літературою.

За 2009-2010 н. р. кабінет поповнився двома стендами:
«Літературні герої» та «У світі літератури»

За 2010-2011н.р.- стендом «Сьогодні на уроці»,  оновлено        4 стенди: «Вчись вчитися», «Книга- твій друг», «Літературні роди і види (жанри)».





Рівні навчальних досягнень    Критерії оцінювання виразного читання тексту
Початковий  
 1    Учень монотонно читає напам’ять лише окремі фрази художнього тексту.
 2    Учень невиразно читає напам’ять невеличкий фрагмент рекомендованого для вивчення твору.
    3    Учень читає напам’ять недостатній за обсягом уривок твору зі значною кількістю фактичних мовленнєвих помилок.
Середній  
 4    При читанні напам’ять твору учень допускає значну кількість помилок різного характеру.
 5    Учень читає вивчений напам’ять твір зі значними змістовими неточностями, порушенням правил техніки мовлення.
 6    Учень читає напам’ять художній твір з окремими орфоепічними та змістовими огріхами.
Достатній 
 7    При читанні напам’ять твору учень правильно, чітко передає зміст твору, але виконує його невиразно, монотонно.
 8    Вивчений напам’ять твір учень читає з окремими декламаційними огріхами.
 9    Учень виразно читає напам’ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності.
Високий 
 10    Учень виразно, без помилок та неточностей, декламує твір напам’ять.
 11    Вивчений напам’ять твір учень декламує, виявляючи індивідуальне розуміння тексту, своє ставлення до прочитаного.
 12    Читання напам’ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє «надзавдання» (мету) читання твору.

Рівні навчальних
досягнень   
Бали

   
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів


Початковий 
    1    Учень відтворює матеріал, називаючи окремий факт.
    2    Учень розуміє навчальний матеріал і може відтворити фрагмент з нього окремим реченням.
    3    Учень розуміє навчальний матеріал і за допомогою вчителя дає відповідь у формі висловлювання.
    Середній    4    Учень має уявлення про зміст твору, здатний переказати незначну його частину та з допомогою вчителя визначити основні сюжетні елементи.
    5    Учень знає зміст твору, переказує окрему його частину, з допомогою вчителя знаходить приклади у тексті.
    6    Учень знає зміст твору, здатний переказати значну його частину, з допомогою вчителя виділяє головні епізоди.
  Достатній    7    Учень володіє матеріалом і навичками аналізу літературного твору за поданим учителем зразком, наводить окремі приклади з тексту.
    8    Учень володіє матеріалом, під керівництвом учителя аналізує текст, виправляє допущені помилки й добирає докази на підтвердження висловленої думки.
    9    Учень володіє матеріалом та навичками аналізу лiтературного твору, оцінює окремі літературні явища, добирає аргументи на підтвердження власних міркувань.
Високий    10    Учень володіє матеріалом та навичками аналізу лiтературного твору, систематизує набуті знання, знаходить і виправляє допущені помилки.
    11    Учень володіє матеріалом, вміннями та навичками аналізу художнього твору, висловлює свої думки, самостійно оцінює літературні явища.
    12    Учень  має системні глибокі знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення








Категорія: Кабінет світової літератури | Додав: konchaza (02.02.2012)
Переглядів: 9318 | Рейтинг: 3.0/7
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наша адреса
КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ НАША АДРЕСА: Закарпатська область, Ужгородський район, с.Концово, вул. Шкільна, 1

E-MAIL:

koncivska-zos@meta.ua

тел.: (0312)727-054

skype:konchaziiskola

Категорії розділу
Кабінет інформатики [6]
Бібліотека [3]
Музей-Світлиця [2]
Спортзал [2]
Актовий зал [1]
Учительська [1]
Кабінет біології та хімії [5]
Кабінет фізики [2]
Кабінет художньо-естетичного виховання [1]
Кабінет драматичної творчості [1]
Кабінет української мови та літератури [6]
Кабінет світової літератури [1]
Фото
Друзі сайту
Енциклопедії
  • Teксти пісень
  • Українська мова
  • Літературна
  • Українського козацтва
  • З фізики
  • Кругосвіт
  • Дитяча "ФОЛІО"
  • Снів
  • Квітів
  • Лікарські рослини
  • Офіційні сайти