Протягом 23-27 січня 2012 року парламент Концівської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів проводив акцію "Учнівський щоденник", в ході якої
юні парламентарії провели серію зустрічей з учнями всіх класів,
пояснювали необхідність систематичної навчальної роботи та дотримання
єдиних вимог до ведення учнівських щоденників і зошитів". Під кінець
тижня активісти школи здійснили рейд перевірки стану щоденників,
зошитів та роботи з підручником кожного учня 1-10 класів, особливо тих,
які неохоче дотримуються правил для учнів та систематичної роботи з
книгою Активно працювали в ході акції і домоглися результатів голова
парламенту та лідери навчальної комісії Чуп Катерина, Дуркот Христина,
Костик Богдан, Куклишин Іван. Результати перевірки будуть відображені в
"Дзеркалі успішності", та оголошені на щотижневій робочій лінійці в
понеділок, 30.01.2012 року з врученням класу-переможцю перехідногог
вимпела "Кращому класному колективу за ведення щоденників", "Кращому
класному колективу за збереження підручників", "Кращому класному
колективу за взірцеве ведення робочих зошитів",
Як бачимо, учнівське самоврядування в школі відіграє важливу роль у
підготовці нової людини, що відповідає вимогам ХХІ століття, людини, яка
здатна здійснювати зміни, вирішувати як щоденні, так і масштабні
завдання, що мають забезпечити не лише виживання, але і прогрес.
На розвиток молодого покоління впливає чинник вибору між двома моделями
життя: пасивного (коли за людину хтось робить вибір і приймає рішення) й
активного (коли людина свідомо вирішує, як їй жити і діяти). Вибравши
першу модель життя, молоді люди ростуть пасивними, а це втрати для
суспільства загалом. Сучасному суспільству потрібні енергійні,
ініціативні люди, які володіють якостями лідера, здатні організувати
діяльність. У зв’язку з цим виникає необхідність у підготовці таких
людей зі школи. Навички лідера формуються за шкільною партою. (Олена
Федорова. "Я вірю в нашу молодь!").
|