ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ
НА СВІТІ ТИСЯЧІ ПРОФЕСІЙ - Я ВИБЕРУ СВОЮ
5 грудня старшокласники Концівської загальноосвітньої школи побували на екскурсії з профорієнтаційною метою у двох навчальних закладах м. Ужгорода. Вперше завітали до
Ужгородського вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету .
Після ознайомчої розповіді адміністрації училища взяли участь у тренінгу «Як вибрати професію», а згодом зацікавлено оглядали навчальні приміщення, задавали запитання щодо умов вступу та навчання. Майбутні абітурієнти уточнили, що відповідно до діючої ліцензії навчальний заклад може здійснювати підготовку кваліфікованих робітників за наступними професіями:
обліковець з реєстрації бухгалтерських даних, касир (в банку);
покоївка, адміністратор, агент з організації туризму;
швачка;
швачка, кравець;
кравець;
вишивальник;
перукар (перукар-модельєр);
перукар (перукар-модельєр), візажист;
манікюрник, педикюрник.
Вже по дорозі вирішили завітати ще до одного вузу - Ужгородського торговельно-економічного інституту КНТЕУ –вищого навчального закладу третього рівня акредитації, заснованого у 2000 році як відокремлений структурний підрозділ Київського національного торговельно-економічного
університету, одного з найпрестижніших вищих навчальних закладів України.
Тут готують таких фахівців:
"Облік і оподаткування";
"Фінанси, банківська справа та страхування";
"Менеджмент";
"Підприємництво, торгівля та біржова діяльність";
"Харчові технології" .
. Учні слухали оглядову розповідь декана одного з факультетів, побували в навчальних приміщеннях. Зокрема, частина наших випускників цікавилася можливістю навчання на факультеті харчових технологій, про який докладно розповіла доцент, викладач даного факультету, Сабадош Анна Олександрівна.
День відкритих дверей виявився результативним: уже в процесі екскурсії двоє випускників зацікавилися умовами вступу та навчання: щоб здобути професію «перукара» та - «технолога харчування». Обидві випускниці запевнили, що після закінчення школи точно поступлять у відвідані навчальні заклади.
|