На ранковій зустрічі лунали традиційні вітання, побажання Діти розказували про те, що їм найбільше подобається у школі, на уроці, на перерві і в казкових образах.
Робота над темою сприяла формуванню в учнів навичок дослідження, аналізу та критичної оцінки отриманої інформації
Другокласники вчились розпізнавати мову символів безпечних та небезпечних предметів, товарів, висловлювати власні думки з приводу побаченого та почутого.
Учні відвідали музей-світлицю, в якому з цікавістю розглядали експонати, дізнавалися про побут, звичаї та традиції наших предків
У НУШ дітки охоче навчаються пізнавати навколишній світ і реалізувати свої захоплення в ігровій діяльності, як на уроках так і під час ранкової зустрічі, під час прогулянок та на перервах.