КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
______квітня 2016 року №______
Про підсумки вивчення
стану викладання географії в школі
Відповідно до річного плану роботи школи, перспективного плану вивчення стану викладання окремих навчальних предметів, плану внутрішкільного контролю на 2015- 2016 н.р. у квітні було здійснено перевірку стану викладання географії в школі.
У процесі вивчення були відвідані уроки, проаналізовано стан матеріально-технічного і навчально-методичного забезпечення викладання предмета, перевірена вчительська документація, проведено співбесіди з учителями, вивчено рівень навчальних досягнень учнів 6-10 класів.
Географію в школі викладають:
Опаленик В.Ю.– вчитель вищої категорії, з присвоєним їй у 2016 н.р. педагогічним званням «старший учитель», педагогічний стаж - років.
Медве О.В.–спеціаліст, педагогічний стаж – 3 роки.
У ході вивчення вчительських матеріалів виявлено, що календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог діючої програми (зі змінами) та з урахуванням методичних рекомендацій щодо викладання географії у 2015-2016 н.р., в якому зроблено чіткий поділ на теми, враховано всі передбачені програмою практичні роботи, визначено форми проведення тематичного оцінювання.
Вивчення методів та стилю роботи вчительки Опаленик В.Ю. показує, що вона якісно та своєчасно готуються до уроків, досконало володіє методикою викладання свого предмета, при організації занять впроваджує різні форми і методи роботи: робота з атласом, контурними картами. Використовує при поясненні матеріалу порівняльний, ілюстративний, демонстраційний методи навчання. Аналіз відвіданих уроків показує, що на уроках географії учні демонструють хороший рівень володіння навчальним матеріалом. Це забезпечується наполегливою роботою вчительки над удосконаленням як власних педагогічних навичок, так і навичок та вмінь учнів, які оволодівають на уроці навчальним матеріалом під її керівництвом. Уроки Вікторії Юріївни виділяються ґрунтовною підготовкою, достатнім матеріальним забезпеченням, і, як наслідок, результативністю. Вчителька, залежно від дидактичних цілей, застосовує різні типи уроків, поєднує традиційні та інтерактивні методи та прийоми. При перевірці знань використовує індивідуальне опитування, тести та самостійні роботи. Вивчення нового матеріалу завжди добре мотивується і обов’язково супроводжується актуалізацією опорних знань. Виклад нового матеріалу відбувається у формі пояснення з елементами бесіди, у яке включається робота з картою, самостійна робота з підручником, аналіз статистичних даних, застосуванням інтерактивним методів та прийомів. У процесі формування географічних понять прагне повністю задіяти в навчанні інтелектуальний потенціал кожного учня.
З 11 по 15 квітня Вікторія Юріївна організувала та провела в школі тиждень географії на дуже високому методичному рівні.
Свій фаховий методичний рівень підвищує шляхом участі в роботі районних методичних об'єднаннях учителів географії, участі в роботі методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу школи.
Вчитель Медве О.В. викладає географію в класах з угорською мовою навчання, в основному володіє програмним матеріалом, методикою викладання предмету, обізнана з навчальними програмами та вимогами до освітньої підготовки учнів. Під час ведення уроку доступно пояснює матеріал, враховуючи індивідуальні особливості дітей-ромів. Серед її методів навчання переважає лекційний та діалогічний. Для перевірки знань учнів в основному використовує фронтальне опитування.
Проте, основним недоліком у її роботі є те, що уроки недостатньо насичені наочністю, не використовуються технічні засоби навчання, учні не вміють користуватися контурними картами, не мають атласів, навчальний матеріал знають тільки на початковому рівні.
Виходячи з вище сказаного,
НАКАЗУЮ:
1. Відмітити належну роботу вчителя географії Опаленик В.Ю.
2. Учителям географії:
2.1. Продовжувати застосовувати ефективні форми та методи для розвитку творчих здібностей школярів, формувати в учнів прагнення до самостійного пошуку, впроваджувати інтерактивні форми та методи роботи на уроці.
2.2. Продовжувати підвищувати свій фаховий та професійний рівень шляхом самоосвіти та участі в методичних формах роботи.
3. Вчителю географії Медве О.В.
3.1. Впроваджувати інноваційні та інформаційно - комп’ютерні технології у навчально-виховний процес.
3.2. Удосконалювати форми контролю за рівнем навчальних досягнень учнів, форми і види тестового контролю.
3.3. З метою підвищення ефективності стану викладання географії та рівня навчальних досягнень учнів у класах з угорською мовою навчання розробити матеріал з урахуванням індивільних можливостей та особливостей учнів.
4. Підсумки перевірки стану викладання географії в школі обговорити на засіданні методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з навчальної роботи Гавій Г.М.
Директор школи: Н.В. Лужецька
|