КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
НАКАЗ
_____ травня 2016 року №________
Про підсумки вивчення
стану викладання математики
в школі
Відповідно до річного плану роботи на 2015-2016 року протягом лютого у школі вивчався стан викладання математики, дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів.
Математику в 5, 7-11 класах з українською мовою навчання викладає вчитель вищої категорії з багаторічним стажем, голова шкільного МО вчителів природничо-математичного циклу, учасник районного етапу конкурсу «Вчитель року» Сочка Слава Іванівна; в 6-Б та 6 та 7-А – молодий спеціаліст, вчитель інформатики, який здобуває другу педагогічну освіту – викладання математики, Леврінц Т.Л., а в 5, та 8 класах години математики винесені у вакансію, яку заміняє фізик за спеціальністю Ормош Е.Е.
Наслідки вивчення та результати проведених контрольних робіт, а також моніторингу знань з математики в 11 класі свідчать про те, що у викладанні математики в школі є негаразди. Програми з математики надто насичені. Учні не показали високих результатів, хоч учителі докладають багато зусиль для оволодіння ними математичних знань. (Результати контрольних та моніторингових робіт додаються).
Вчителі Сочка С. і Леврінц Т.Л. володіють методикою викладання предмета. На уроках використовують сучасні форми і методи навчання,, працюють над розвитком математичного мислення.
Календарні плани складені з урахуванням методичних рекомендацій, у них передбачені самостійні та контрольні роботи, математичний обсяг знань. Поурочні плани відображають роботу вчителів з виконання державних програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями. На уроки підбирають завдання різної складності.
Кабінет математики, створений учителемСочкою С.І., обладнані навчальними посібниками, дидактичним матеріалом. Це значна допомога їй у підвищенні інтенсивності навчального процесу, дає змогу уникати перенавантаження учнів домашніми завданнями. Вчитель планує обсяг самостійної діяльності з метою відпрацювання необхідних загальнонавчальних і спеціальних умінь та навичок.
З 22.02. по 26.02.2015 року Проходив Тиждень математики. Під час проведення тижня відбулися наступні заходи:
-відкритий нестандартний урок-віртуальна подорож у космос із математики в 5-Б класі (вч. Сочка С.І);
- відкритий урок з алгебри в 11 –Б класі (вч. Сочка С.І);
- «Математичне кафе» для учнів 10-11 класу (вч. Сочка С.І.);
- математична вікторина серед учнів 5-7 класів (вч. Сочка С.І. Леврінц Т.Л.);
- математичний КВК серед учнів 7-9 класів (вч. Сочка С.І. Леврінц Т.Л.).
Цікавими були завдання математичних кросвордів для учнів 5-11 класів, де враховувалися відповідні кожному класу знання з математики. Учні 5-7 класів із захопленням включилися в роботу Тижня, а ось інтересу до вивчення математики серед учнів 10-11 класів не спостерігалося.
Стан дотримання державних вимог до змісту, обсягу навчальних програм та рівня навчальних досягнень учнів з математики перевірявся також під час проведення контрольних в 9 та 11 класах. Жоден учень не справився з завданнями на 100%, тобто робіт високого рівня не було. Натомість робіт з оцінками початкового рівня буо від 27% в 11 класі до 53% з алгебри і 40% з геометрії в 9 класі. Всі учні з угорською мовою навчання мають знання початкового рівня.
Підсумки робіт подано в таблиці, підсумки моніторингу- в додатку.
Підсумки контрольних робіт з математики:
№
|
клас
|
ПІБ вчителя
|
Навчальні досягнення учнів
|
К-сть учнів за списком
|
Писало
|
Початко-вий
|
Середній
|
Достат
ній
|
Високий
|
Бали
|
%
|
1
|
9 алгебра
|
Сочка С.І.
|
21
|
13
|
7
|
53%
|
6
|
-
|
-
|
|
9 геометр.
|
Сочка С.І.
|
21
|
15
|
6
|
40%
|
9
|
-
|
-
|
2
|
11алгебра
|
Сочка С.І.
|
14
|
11
|
3
|
27%
|
4
|
4
|
-
|
|
11геометрія
|
Сочка С.І.
|
14
|
11
|
3
|
27%
|
4
|
4
|
-
|
На підставі вищезазначеного та з метою усунення недоліків
НАКАЗУЮ:
1. Вчителям математики.:
1.1. Забезпечити належний методичний рівень викладання, застосовуючи ефективні форми та методи для розвитку творчих здібностей школярів (проблеми, ситуації, проблемно-наслідковий аналіз умов задач, формування в учнів прагнення до самостійного пошуку розв'язання тощо).
1.2. Під час складання задач, вправ та підготовки до уроків особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації навчання.
1.5. Провести поглиблене повторення не засвоєних учнями розділів програми.
1.6. Звернути увагу на недоліки в системі перевірки та оцінювання знань учнів, підготовці до контрольних робіт, відповідності виставлення підсумкових та семестрових балів.
2. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи Н.В.Лужецька |