КОНЦІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ
___ березня 2016 року №
Н А К А З
Про підсумки вивчення
стану викладання української мови
та літератури в школі
Відповідно до річного плану роботи школи та плану методичної роботи в школі з 22 лютого до 14 березня 2016 року вивчався стан викладання української мови та літератури в школі. У процесі контролю адміністрацією школи відвідувались уроки української мови та літератури в 5-11 класах, проводились індивідуальні бесіди з учителями, що викладають українську мову та літературу в школі, було перевірено стан ведення учнівської та вчительської документації. Це дало змогу одержати об'єктивну характеристику роботи вчителів, виявити позитиви та недоліки у викладанні рідної мови і літератури в школі.
У процесі контролю було виявлено, що вчителі ознайомлені зі структурою навчальних програм, знають і правильно розуміють їхні вимоги. Обізнані з нормативними документами та методичними рекомендаціями з питань викладання української мови і літератури, вміють реалізовувати їх у практичній діяльності.
Календарне планування складене відповідно до вимог діючих навчальних програм.(зі змінами, з урахуванням методичних рекомендацій, рівня підготовки класів, складності тем тощо).
Українську мову та літературу в 5-А і Б, 8-А та 10-Б викладає Солонтай М.І., вчитель з відповідною фаховою освітою з педагогічним стажем роботи 23 роки, має І кваліфікаційну категорію. Солонтай М.І.- керівник шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Уроки української мови та літератури в класах з українською мовою навчання проводить на відповідному методичному рівні, Вміє працювати. Урокам літератури віддає перевагу над уроками мови. При перевірці ведення шкільної документації виявлено неточність у нумерації тем з української мови в 10-Б класі. Зошити перевіряє своєчасно. Учні ведуть по 2 зошити з української мови та один-з літератури. Також мають зошит для контрольних робіт. Аналіз її роботи показав, що учні в її класах мають початковий, середній та достатній рівні знань з мови, а в класах з угорською мовою навчання- початковий.
Уроки в 6-А і Б та 9-Б веде вчитель-спеціаліст з ІІ кваліфікаційною категорією Костик С.Ю. Вчителька добросовісно ставиться до роботи. Недоліків у веденні нею шкільної документації не виявлено. Своєчасно перевіряє класні та контрольні роботи. Бере активну участь, а нерідко і проявляє організаторську ініціативу у проведенні зі своїми учнями всіх мовних та літературних заходів, використовує на уроках та на позаурочних і позакласних заняттях сучасні інноваційні технології. Рівень знань учнів 6-Б класу досить високий, 9-Б- переважно середній, а 6-А -початковий,.
У 6-А, 7-А і Б українську мову та літературу викладає Добош В.Т., вчителька з великим педагогічним стажем, має вищу кваліфікаційну категорію. Уроки проводить на належному методичному рівні. Недоліків у веденні шкільної документації не виявлено.
У 8-Б та 11-Б класах українську мову та літературу викладає Федорова О.В., вчитель-методист. Ії учні беруть участь в предметних олімпіадах, щорічно є призерами районних олімпіад, а в 2015-2016 н.р. учениця 8-Б класу Ковтан Діана зайняла І місце в ІІІ етапі творчого мовно-літературного конкурсу ім.. Т.Г. Шевченка і була делегована на Всеукраїнський тур. Моніторинг знань 11–класників з української мови, що проводився районним методкабінетом, виявив високий, достатній і середній показники. 9 учнів підтвердили рівень своїх знаннь, 3 показали кращі результати у порівнянні з оцінками за І семестр, а 2 понизили.
Вивчення української літератури у 8 та 11 класах Федорова О.В. здійснює через детальний науково-художній аналіз, інтерпретацію виучуваних творів української художньої словесності, готує 11- класників до ЗНО.
Виходячи з вищесказаного,
НАКАЗУЮ:
- Усім вчителям української мови та літератури:
1.1. Спланувати і в системі працювати над усуненням прогалин у знаннях учнів з з української мови та літаратури.
1.2. На уроках української мови більше уваги приділяти питанням синтаксису та пунктуації.
1.3. На уроках літератури працювати над виробленням в учнів умінь щодо ідейно – художнього аналізу поезії, підвищенню рівня знань з теорії літератури.
1.4. Використовувати можливості комп’ютерного класу та ІКТ.
2. Вчителю української мови та літератури Федоровій О.В.
2.1.Проводити відповідну роботу щодо підготовки учнів 11 класу до участі в ЗНО.
- Заступнику директора з НР Гавій Г.М.
- Скласти графік проведення підсумкових директорських контрольних робіт з української мови у 5 -10 класах.
- Контроль за виконанням наказу покласти на заступника з НР Гавій Г.М.
Директор школи: Н.В.Лужецька
|