Протягом тижня учні закріплювали вміння порівнювати об'єкти природи; засвоювали норми етичного ставлення до природи, стимулювали пізнавальну діяльність учнів, розвивали вміння порівнювати об'єкти за довжиною, розміром; розвивали усне мовлення шляхом висловлення думок і почуттів, уміння аналізувати і порівнювати виховували бажання дотримуватись правил безпечної праці та поведінки в довкіллі, дбайливе ставлення до свого життя та природи.
Під час уроків «Я досліджую світ» ми складали правила поведінки на природі, милувались природою, створювали куточок живої природі, тобто учні садили цибульку і квасолю, грали рухливі ігри. Ознайомились із голосними і приголосними (твердими і м’якими) звуками («Українська мова»). Під час уроку «Дизайн і технології» учні виконали аплікацію з геометричних фігур «Соловейко». Навчальний процес відбувався як у класі, так і на подвір’ї школи.