Найрозумніший щоденник
Багаторічна традиція шкільного парламенту – перевіряти ведення щоденників, зошитів та збереження підручників у 2016-2017 н.р. вилилася в акцію «Найрозумніший щоденник».
За підсумками І семестру серед учнів 1-11 класів з українською мовою навчання органи учнівського шкільного парламенту визначили лідерів і «не дуже» як в індивідуальному змаганні так і серед колективів про що ми вже писали на нашому сайті.
З 30 січня до 3 лютого активісти шкільного парламенту від класів з угорською мовою навчання на чолі з Муржо Йосипом та вчителями-консультантами навчальної комісії вивчали питання ведення щоденників учнями, які ідентифікують себе з ромською народністю, проживаючи в місцевому угорськомовному ромському поселенні на околиці села Концово.
Серед кращих колективів учні 6-А, на другому місці - 5-А, третє почесне місце посіли учні 2 класу за старанність та прагнення до навчання.
В індивідуальному конкурсі переможцями вийшли Лакатош Ерік і Деметер Жолт (6-а клас), Олена та Юдіта Лакатош (5-А), сестрички Лакатош Оксана і Марія (3-А клас), Деметер Мартін, Лакатош Йосип, Лакатош Данієль (2-А клас)
Біля 85 хлопчиків і дівчаток з Концівського ромського поселення навчаються в школі, долаючи пішком понад 2 км 800 метрів. Якби до поселення було 3 км тоді б можна вести мову про підвезення шкільним автобусом, - міркують педагоги. А батьки-рома наполягають, щоб і їхніх діток підвозили на навчання, як підвозять з віддалених сіл Минаю, Розівки та Холмока.. Тому, буває, діти-рома пропускають уроки, іноді спізнюються, що відбивається на якості навчання.
Ось чому участь в акції «Найрозумніший щоденник» надзвичайно важлива для всіх учнів, але якісно включились у цей конкурс не всі учні, про що йтиме мова на черговому засіданні шкільного парламенту.
Педагог-організатор О.В.Федорова |