Модель випускника
Наші діти – це люди нового покоління, іншого інформаційного суспільства. Ми бачимо, що поступово ключові освітні компетенції перетворюються в засоби розвитку особистих якостей й особистих значень учнів.
У Концівському ліцеї за роки роботи колективом підготовлено чимало переможців і призерів олімпіад та турнірів. Випускники навчаються у престижних вишах. Це стало можливим завдяки створенню багаторівневої системи навчання й виховання, що спирається на нашу модель випускника та сучасні технології навчання.
Освіта виходить на нову ступінь.
Найбільш яскраво характер освітніх цілей сучасної школи виражається в моделі її випускника, яка представляє «результат навчання й виховання в учні».
Наш ліцей орієнтується на формування високоосвіченої, ініціативної й суспільно активної особистості, яка спроможна само розвиватися, творчо реалізувати себе у різноманітних сферах сучасного суспільства, збагатіти процес реформування нашого суспільства, збільшити інтелектуальний потенціал країни, відновити духовну культуру.
Ідеальна модель випускника – це носій національних й загальнолюдських традицій, почуттів патріотизму, любові до батьківщини, високих моральних цінностей. Випускник – людина, для якої цінностями є Доброта (вміння співчувати, бажання допомогти людям), Істина (вміння об’єктивно оцінити отриману інформацію, довести свою точку зору, що зробить його вільним у виборі шляху), Почуття обов’язку до своїх корінь (до дому, школі, своїй країні).
Випускник ліцею – це освітня, інтелектуально розвинена людина, їй притаманна широка ерудиція, висока якість знань й розуміння життя, її хід, її потреби, він в любий момент може проявити себе, дійсним, виразним, чуйним до чужого лиха. Це толерантна людина.
Випускник це соціально зріла, активна й демократична особистість, вільна в виборі, відповідальна за свої дії, їй притаманно почуття честі та гідності, це законопослушний громадянин, патріот своєї Батьківщини, який поважає й цінує свої традиції, звичаї, культуру. Він достатньою мірою підготовлений до майбутнього подружнього життя, знає обв’язки батька й мати. |