Педагог повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі,отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і
вимог сучасного високотехнологічного суспільства, а саме: створювати
текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації;
використовувати інтернет-технології, локальні мережі та бази даних;
здійснювати анкетування, діагностування, тестування, пошук необхідної
інформації в мережі Інтернет, щоб виробляти власні електронні продукти
(розробки уроків і демонстраційцний матеріал) тощо.
Семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи
Впровадження інновацій
Перед нашою державою стоять сьогодні ряд економічних і соціальних проблем, вирішувати які доведеться нашим вчорашнім і сьогоднішнім учням. Тому школа покликана дати своїм вихованцям якісні знання, спрямувати начально-виховний процес на забезпечення освіти високого рівня. На сьогоднішній день залишаються відкритими.питання про нові принципи, системи та методики формування знань учнів. З 90-х років минулого століття Україна обрала курс на впровадження інновацій в освту.
Готуючись до уроку кожен учитель замислюється над проблемою: яким має бути сучасний урок, як організувати і провести його, щоб отримати максимальну віддачу? Ще наприкінці 50-х років академік О. Несмеянов висловив думку, яка й дотепер залишається надзвичайно актуальною: «Будь-яку освіту слід розглядати не як певний науко накопичувач, що дає змогу збирати знання, а як тренування мозку» У зв`язку з цим мають зміниитися пріоритети в діяльності вчителя. Від пояснювально-ілюстративного методу потрібно перейти до нових особистісно-зорієнтованих методів, у яких посилено творчо-діяльнісний компонент. Це зумовлює появу освітніх інновацій, покликаних істотно змінити навчальний процес. [/color]
З 23 до 28 жовтня 2011 року директор школи, Федорова О.В. побувала в
складі делегації Міжнародного Фонду "Відродження" в республіці Македонія
з метою вивчення та обміну досвідом роботи по створенню рівних умов
для здобуття дошкільної та середньої і професійної освіти дітьми-рома.
Багато факторів та обставин діє на формування особистості. У цій
важливій справі на допомогу педагогам приходять шкільні бібліотеки -
осередки духовності, спілкування